گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افتتاح طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی ‌استان بوشهر ادامه خواهد داشت
استاندار بوشهر از اجرا طرح‌های اقتصادی و عمرانی در استان خبر داد و گفت: در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی در نیمه دوم امسال طرح‌های مهمی در حوزه اقتصادی و عمرانی در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،احمد محمدی‌زاده در آیین افتتاح طرح‌های آموزشی و مدارس در دیر و تنگستان اظهار داشت: علاوه بر هفته دولت و دهه مبارک فجر، در تمام ایام سال طرح‌ها افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی شرایط تحریم و جنگ اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: طرح‌های مهمی در استان بوشهر عملیات اجرایی آغاز و شد که افتتاح آنها تحول مهمی در استان ایجاد می‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح طرح‌های اقتصادی در استان خبر داد و بیان کرد: در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی در نیمه دوم امسال طرح‌های مهمی در حوزه اقتصادی و عمرانی در استان افتتاح می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه انقلاب با شتاب به پیش می‌رود گفت: هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند موانع و مشکلات برای انقلاب ایجاد کند و شتاب آن هر روز افزون می‌شود.

وی با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز نقش آنان را در عرصه جامعه مهم دانست و تصریح کرد: خیران، معلمان و فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقش مهم اثرگذاری دارند که خدمات آنان درخور تحسین است.

استاندار بوشهر تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: فرهنگیان تربیت کننده نسل آینده انقلاب هستند که نقش آموزگاران و معلمان در تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

محمدی‌زاده ماندگاری خدمات خیران در جامعه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ساخت مدرسه به عنوان عمل خیر همیشه در جامعه ماندگار است و خیران مدرسه‌ساز در خدمت به مردم پیشتاز هستند.

در این آین فضای آموزشی و ورزشی در روستای کلات و عامری تنگستان و آبدان  و بردستان شهرستان دیر افتتاح شد.

شناسه خبر : 3515
تاریخ : 1401/7/6 13:14:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uQlawZ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #طرح‌های مهم اقتصادی #تحریم #احمد محمدی‌زاده #استاندار بوشهر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.