آخرین اخبار
افتتاح نمایشگاه صنعت نفت در منطقه پارس‌جنوبی حضور وزیر کشور
نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در پارس جنوبی با حضور وزیر کشور راه‌اندازی شد و شرکت‌های مختلف توانمندی‌های خود را در ۱۶۰ غرفه عرضه کرده‌اند

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد وحیدی امشب در آیین افتتاح نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌ها در بخش‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نفت، گاز و پتروشیمی به‌عنوان مزیت در کشور باید در این حوزه بسیار توانمند ظاهر شود و توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌ها در این عرصه بسیار مهم است.

وی با اشاره به استقرار بزرگترین مخازن نفت و گاز جهان در منطقه پارس جنوبی بیان کرد: در این حوزه توانمندی‌ها باید قوی ظاهر شود وقتی چنین ذخایر در کشور است باید در این حوزه دست اول باشیم که تحقق این مهم با توسعه فناوری‌ها و نوآوری امکان‌پذیر است.

وزیر کشور با تأکید بر تشکیل شرکت‌های قوی دانش‌بنیان در عرصه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی گفت: افزایش برداشت از ذخایر حوزه نفت و گاز یک ضرورت است که با شرکت‌های توانمند محقق می‌شود.

وحیدی با تأکید بر شکل‌گیری زنجیره‌های ارزش در این عرصه اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها خیلی مهم است و باید موتور محرک این عرصه به سمت دستیابی افق‌های بلند در حوزه فناوری و نوآوری‌ها شود که در ادامه زنجیره‌های ارزش راهبردی با آنها شکل بگیرد

شناسه خبر : 13759
تاریخ : 1402/11/15 19:11:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RdtqUp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نمایشگاه #نفت #گاز #پتروشیمی #پارس جنوبی #وزیر کشور #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.