گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افتتاح ۴ پروژه محیط زیستی در استان بوشهر
افتتاح ۴ پروژه محیط زیستی در استان بوشهر با حضور معاون امور عمرانی استانداری بوشهر همزمان با افتتاح ۱۰۲ پروژه محیط زیستی در سراسر کشور توسط معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش دریاکنار و نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، در سومین روز هفته محیط زیست (پنجشنبه 18 خرداد 1402)، محمدهادی رستمیان؛ معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، در مراسم افتتاح 102 طرح زیست محیطی به صورت آنلاین شرکت نمود.

در این آیین افتتاح به صورت آنلاین، عبدالرحمن مرادزاده؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از اهمیت افتتاح طرحهای زیست محیطی در سراسر کشور گفت: برنامه ریزی منسجم و منظمی جهت افتتاح طرح های زیست محیطی در سطح استان بوشهر داریم که علاوه بر هفته محیط زیست، در هفته دولت نیز برخی از پروژه ها را افتتاح خواهیم نمود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر همچنین درباره 4 پروژه افتتاح شده گفت: این 4 طرح با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بوده و در جهت کاهش آلودگی های هوا و پسماند در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بوده است. طرحها شامل طرح ایجاد فلر محصور (Enclosed Flare)، طرح استقرار چرخه گردش متان (Metan Run) برای ایجاد Zero-flaring در هنگام استارت و توقف واحد الفین، طرح بازیابی کاستیک و تولید محصول سولفید سدیم از پساب بخش تصفیه کاستیک مستعمل (SC) واحد الفین و طرح حذف کک ازطریق شبکه خطوط تزریق ذرات در محفظه احتراق کوره می باشند.

محمدهادی رستمیان؛ معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در این آیین افتتاح آنلاین پروژه های زیست محیطی در سطح کشور، از اهتمام جدی استانداری بوشهر در حمایت از پروژه های زیست محیطی در سطح استان بوشهر گفت و نسبت به حمایت و پیگیری قول همکاری و مساعدت داد.

شایان ذکر است که در این مراسم که به صورت آنلاین به افتتاح 102طرح زیست محیطی در سطح کشور اجرا گردید، معاون رییس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

شناسه خبر : 8659
تاریخ : 1402/3/18 16:29:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4y3Ii4
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محیط زیست #پروژه #معاون عمرانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.