گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افتخار آفرینی نوجوان دشتیاتی در مجلس شورای اسلامی
محمد طاها کاظمی، قاری نوجوان و خوش‌ آتیه دبیرستان نمونه علامه جعفری خورموج با تلاوت دلنشین قرآن کریم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، نام دشتیات را در سطح کشور طنین‌انداز کرد. این موفقیت بزرگ، مایه مباهات و افتخار همشهریان و جامعه قرآنی کشور است.

جناب آقای دکتر زارعی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، با حمایت و تلاش‌های بی‌وقفه خود، زمینه حضور این نوجوان مستعد را در مجلس شورای اسلامی فراهم کردند. ایشان با این اقدام ارزشمند، نشان دادند که به جوانان و استعدادهای کشور اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

این موفقیت بزرگ را به محمد طاها کاظمی عزیز و خانواده محترم ایشان تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت‌های روزافزون داریم. همچنین این دستاورد ارزشمند را به جامعه قرآنی کشور تبریک عرض می‌نماییم.

با توجه به استعداد و پشتکار این نوجوان مستعد، انتظار می‌رود شاهد درخشش بیشتر وی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم. بی‌شک این موفقیت الهام‌بخش بسیاری از نوجوانان و جوانان خواهد بود تا به دنبال تحقق رویاهای خود تلاش کنند
 

شناسه خبر : 17425
تاریخ : 1403/7/4 12:27:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dr2nmZ
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #محمد طاها کاظمی #مجلس شورای اسلامی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.