گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
افراد فاقد بیمه درمانی شناسایی و تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه باید تحت پوشش بیمه درمانی قرار بگیرند گفت: از ظرفیت بسیج برای شناسایی افراد فاقد بیمه درمانی استفاده و تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان بیمه سلامت استان بوشهر توجه به بیمه درمان ناباروری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از درمان زوج‌های نابارور باید مورد حمایت ویژه قرار بگیرد.

وی با اشاره به به اینکه فرزند نقش مهمی در استحکام بنیان خانواده دارد گفت: فرزند در خانواده در جلوگیری از جدایی و طلاق و ارتقا تفاهم نقش مهمی دارد که باید زمینه افزایش تسهیلات برای فرزندآوری زوجین فراهم شود.

استاندار بوشهر تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه درمانی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: باید برای شناسایی افراد فاقد بیمه درمانی و تحت پوشش قرار گرفتن آنها در بیمه سلامت از ظرفیت بسیج استفاده کرد.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه هزینه‌های درمانی و بیمه‌ای افراد صعب‌العلاج باید تأمین شود گفت: حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج باید در اولویت قرار بگیرد.

شناسه خبر : 3743
تاریخ : 1401/7/25 13:02:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JnwSGt
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بیمه درمانی #تحت پوشش #احمد محمدی‌زاده #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.