آخرین اخبار
افزایش 35 درصدی اعتبارات نگهداری ماشین‌آلات اداره کل راهداری بوشهر
رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: اعتبارات نگهداری ماشین آلات حوزه راهداری استان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد بیشتر شده است.

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) احمد کره بندی رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: اعتبارات نگهداری ماشین آلات حوزه راهداری استان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد بیشتر شده است.

کره بندی اظهار کرد: ۷۰ درصد اقدامات راهداری به بخش ماشین آلات بر می گردد و بدون آن هیچ کار محوری در جاده ها انجام نمی شود، ضمن اینکه در طول سال دو نوع راهداری تابستانه و زمستانه باید اجرا شود که نیازمند ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان وجود دارد که اقدامات بهسازی و شانه سازی و نگهداری آن عمدتا توسط۱۹۸ دستگاه ماشین آلات انجام خواهد شد، افزود: در مجموع ۱۵ نفر در واحدهای مختلف راهداری استان مشغول تعمیر و خدمات رسانی به ماشین آلات هستند.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به اینکه میانگین عمر ماشین آلات راهداری بوشهر زیر ۲۰ سال است در حالی که میانگین در کشور ۲۳ سال است، گفت: اقداماتی جهت نوسازی ناوگان در حال انجام است و اعتبار استانی خوبی در حال جذب در استان می‌باشد که در جای خود کم نظیر می‌باشد. به تازگی هم خرید یک‌دستگاه لودر نهایی شده است.

کره بندی اضافه کرد: در تمام ایام سال اورهال و نگهداری ماشین آلات برای استفاده مناسب در فصول مختلف انجام می شود و در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیشتر از ۱۲۵ دستگاه ماشین آلات تعمیر و یا در حال انجام است.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به اینکه کمبود نیرو و قطعات اصلی ماشین آلات به علاوه کمبود آموزش، استهلاک ماشین آلات را بیشتر می کند، یادآور شد: در این زمینه اقداماتی انجام شده و جلسات توجیهی و آموزشی برای اولین بار برای مدیران شهرستان ها جهت تعمیر، بازسازی و استفاده صحیح از ماشین آلات برگزار شد.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری نیز بیش از  ۳۰ بازدید و سرکشی در زمینه ماشین آلات ازتمام شهرستان های به صورت ماهانه و دوره ای انجام شد.

شناسه خبر : 9470
تاریخ : 1402/4/21 08:14:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fzJbQB
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #وزارت راه و شهرسازی #اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر #استهلاک ماشین آلات #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.