گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پویش دست‌بوسی اساتید در دانشگاه خلیج فارس؛
اقدامی زیبا در جهت قدردانی از اساتید
به گزارش دریاکنار: دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حرکتی زیبا و ابتکاری، پویشی با عنوان "دست‌بوسی اساتید" راه‌اندازی کرده‌اند.

 هدف از این پویش، قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه اساتید این دانشگاه و ابراز احترام و ارادت دانشجویان به مقام شامخ معلمی است.

 در این پویش، دانشجویان با حضور در کلاس‌های درس و یا در مکان‌های دیگری از دانشگاه، با اهدای گل و دست‌بوسی اساتید خود، از آن‌ها به خاطر تعلیم و تربیت و انتقال دانش و معرفت به خود تشکر می‌کنند، این اقدام زیبا، بازتاب‌های مثبتی در بین اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه داشته و مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

 پویش دست‌بوسی اساتید، یادآور جایگاه والای علم و دانش در جامعه و همچنین احترام و ارادتی است که دانشجویان نسبت به اساتید خود دارند، این پویش، نه تنها به تقویت روحیه اساتید و تشویق آن‌ها به ادامه تلاش‌هایشان در جهت ارتقای علم و آموزش کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد جوّی صمیمی و پر از احترام در دانشگاه می‌شود.

  در دنیای امروز که بسیاری از ارزش‌ها و سنت‌های نیکو به فراموشی سپرده می‌شوند، پویش دست‌بوسی اساتید، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است که نشان‌دهنده زنده بودن روحیه احترام و قدردانی در بین نسل جوان است. این پویش، الگویی زیبا برای سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی است تا با ترویج چنین اقداماتی، فرهنگ احترام به علم و دانش و مقام شامخ معلمی را در جامعه زنده نگه دارند.

 امیدواریم که این پویش به حرکتی فراگیر در سطح کشور تبدیل شود و شاهد قدردانی و احترام هر چه بیشتر از اساتید در همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باشیم. 

 اساتید، چراغ‌های راه دانش و معرفت هستند و احترام به آن‌ها، احترام به علم و دانش و آینده کشور است 

شناسه خبر : 15639
تاریخ : 1403/3/14 09:11:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/t529xg
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشگاه #خلیج فارس #دست‌بوسی اساتید

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.