آخرین اخبار
اقوام و اقلیت‌های ساکن استان بوشهر هرگونه تحریک عوامل ‌بیگانه‌پرستان را خنثی کرده‌اند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب اسلامی در استان بوشهر را الگو دانست و گفت: استان بوشهر نماد همدلی و اتحاد شیعه و سنی است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد تقی ایرانی در اولین جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد 2 طلبه جهادگر هموطن که در حادثه تروریستی مشهد به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این اتفاق در جوار امام رضا(ع) و در حریمی که حرمت دارد بار دیگر روحیه شیطانی جریان تکفیری را نمایان ساخت.

وی با تاکید بر وحدت شیعه و سنی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: نباید اجازه داد دشمنان نظام و  تکفیری‌ها با طرح مباحث اختلاف برانگیز باعث انشقاق بین ملت ایران و اتباع خارجی شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز اقوام و اقلیت‌های مختلف در استان بوشهر این منش را الگویی برای کشور دانست و گفت: اقوام و اقلیت‌های ساکن استان بوشهر در صدها سال با وحدت و انسجام مدافع و مرزبان کشور بوده و با تاسی از ولی امر مسلمین آرامش و امنیت حوزه خلیج فارس را مواظبت و مراقبت کرده و با هوشیاری هرگونه تحریک عوامل مخالف و بیگانه پرست را خنثی کرده‌اند.

 

ایرانی بیان کرد: استان بوشهر در طول تاریخ با ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار ، حماسه ساز مقاومت بوده و امروز با هوشیاری مراقب امنیت کشور در ساحل نیلگون خلیج فارس هستند.

شناسه خبر : 1752
تاریخ : 1401/1/21 16:57:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rFvNQK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداردی #معاون سیاسی امنیتی اجتماعی #استان بوشهر #محمدتقی ایرانی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.