آخرین اخبار
الزام واحدهای صنعتی و معدنی استان بوشهرجهت دریافت شناسه کسب کار از طریق درگاه یکپارچه خدمات
مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: واحدهای صنعتی و معدنی حداکثر تا ۱۴٠۲/٠۱/٠۳ فرصت دارند نسبت به دریافت شناسه کسب و کار خود از طریق درگاه یکپارچه خدمات صنعت،معدن و تجارت به آدرس khedmat.mimt.gov.ir اقدام کنند .

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ،معدن وتجارت استان بوشهر: مهدی صفوی با اشاره به الزام داشتن شناسه کسب و کار برای کلیه مجوزهای صنعتی و معدنی افزود: دارندگان مجوزهای بهره برداری فعال فاقد شناسه کسب و کار (اعم از صنعتی و معدنی) جهت ثبت نام در سامانه درگاه خدمات صنعت، معدن و تجارت و ارسال درخواست صدور شناسه کسب و کار اقدام نمایید.

صفوی عنوان کرد: لازم به ذکر است عدم دریافت شناسه کسب و کار بعد از تاریخ ٣١/٠٢/١٤٠٢ به منزله عدم فعالیت مجوز بوده و کلیه مجوزهای فاقد شناسه تعلیق خواهند شد .

وی با بیان اینکه کلیه واحدهای تولیدی می بایست برای ثبت مستمر آمارتولید در سامانه جامع تجارت اقدام نمایند ، خاطرنشان کرد: از آنجاکه یکی از ملاک های فعال بودن بنگاه ها در استعلام سیستمی اظهار ماهانه آمارتولید در سامانه جامع تجارت بوده و در غیر اینصورت وضعیت واحد غیرفعال خواهد شد؛ لذا دسترسی واحدهایی که به مدت سه ماه متوالی یا چهار ماه متناوب، آمار خود را در این سامانه ثبت نکنند از نیمه اردیبهشت ماه سال ١٤٠٢ در کلیه سامانه های الکترونیکی حذف شده و ارائه خدمات به ایشان صرفا منوط به ثبت آمار می باشد،

همچنین پاسخ استعلام های سیستمی این نوع واحدها با توجه به حذف مجوزهای کاغذی با محدویت دریافت خدمات مواجه خواهند شد.

مدیر کل صمت استان با اشاره به اهمیت موضوع اظهار کرد : درخصوص پایش وضعیت طرح های صنعتی جهت ثبت گزارش پیشرفت پروژه ها در درگاه یکپارچه خدمات هر سه ماه یکبار صورت پذیرد و با توجه به اینکه از ابتدای خرداد ١٤٠٢ مجوز طرح هایی که بیش از شش ماه از زمان آخرین اعلام پیشرفت آنها در سامانه گذشته باشد تعلیق خواهند شد، برنامه ریزی مناسب و مستمر جهت بررسی پیشرفت طرح های در دست اجرا انجام شود.

وی اضافه کرد: منظور تکمیل و تصحیح اطلاعات پایه و کدهای اشتراکی واحدهای تولیدی با اولویت واحدهای صنعتی فرم اصلاح و تکمیل اطلاعات پایه در حال پیاده سازی در ورودی کلیه سامانه ها می باشد و واحدهای صنعتی در آینده با مراجعه به هر فرآیندی در سامانه های وزارت صمت ، امکان مشاهده اطلاعات موجود، تصحیح اطلاعات و تکمیل اطلاعات ناقص را خواهند داشت .

شناسه خبر : 6284
تاریخ : 1401/12/26 06:26:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TZ4Eft
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #صمت #مجوز #صنعت معدن و تجارت #مهدی صفوی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.