آخرین اخبار
امام‌جمعه دشتستان: کادر بهداشت و درمان دشتستان شبانه‌روزی در حال پیگیری مسائل و مشکلات این حوزه هستند
حجت‌الاسلام مصلح بابیان اینکه مشکلات حوزه بیمارستان شهید گنجی به حمدالله با جدیت مسئولان در حال برطرف شدن است گفت: مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت، کشوری است، بنابراین مسئولان کشوری مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت شهرستان دشتستان را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح در دیدار با روسای شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: شهرستان دشتستان به دلیل وسعت زیاد و هم‌جواری با شهرستان‌های دیگر، نیاز است بیش از این حوزه بهداشت و درمان ارتقا یابد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و پرسنل بهداشت و درمان شهرستان دشتستان برای ارتقای بهداشت و درمان شهرستان گفت: انصافاً کمک‌های خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و دولت به بهداشت و درمان شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام مصلح گفت: خوشبختانه تیم متعهدی در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان دشتستان عهده‌دار کار حوزه سلامت هستند که با توجه به کارهایی که صورت می‌گیرد، آینده روشن را برای این حوزه در دشتستان متصور است.

امام‌جمعه برازجان اضافه کرد: تقویت و ارتقای حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در دستور کار مسئولان است و کارهای خوبی برای تسهیل امور مردم در حال انجام است.

حجت‌الاسلام مصلح بابیان اینکه مشکلات حوزه بیمارستان شهید گنجی به حمدالله با جدیت مسئولان در حال برطرف شدن است گفت: مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت، کشوری است، بنابراین مسئولان کشوری مشکل نیروی انسانی حوزه سلامت شهرستان دشتستان را برطرف کنند.

وی بابیان اینکه کادر بهداشت و درمان شهرستان دشتستان شبانه‌روزی در حال پیگیری مسائل و مشکلات این حوزه هستند افزود: مردم باید خدماتی که در همه حوزه‌ها به‌ویژه بهداشت و درمان در حال انجام است را اطلاع پیدا کنند.

امام‌جمعه برازجان بابیان اینکه کارهای فرهنگی باید در همه‌جا به‌ویژه حوزه سلامت باید اجرا شود خاطرنشان کرد: همواره از گذشته تاکنون کارهای فرهنگی در بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان دشتستان صورت می‌گرفته که باید ادامه پیدا بکند.

 
شناسه خبر : 14777
تاریخ : 1403/1/18 13:02:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oAXKW1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #امام‌جمعه دشتستان #کادر بهداشت و درمان #بیمارستان شهید گنجی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.