آخرین اخبار
امحاء 35 ردیف کالای تاریخ گذشته در بندر گناوه / 153 ردیف کالای متروکه در گناوه تعیین تکلیف شد
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: 153 ردیف کالای متروکه از انبارهای این بندر پس از تعیین تکلیف تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، کیامرث جوکار در تشریح این خبر اظهار کرد: این 153 قلم کالا هر کدام به میزان متفاوتی از یک تا چند ده کارتن بودند که پس از ماه‌ها پیگیری نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شد.

وی بیان کرد: همچنین 35ردیف از کالاهای موجود در انبارهای بندر گناوه که تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف بودند امروز در حضور دادستان شهرستان امحاء شدند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه تصریح کرد: در این راستا از همکاری و مساعدت جناب دادستان، مدیرکل گمرک گناوه، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای سرعت بخشی به روند تعیین تکلیف کالاهای متروکه بندر گناوه با قدمت یک تا 10 ساله نهایت قدردانی را داریم.

جوکار افزود: تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان در اولویت نخست اداره بندر و گناوه است که بر همین اساس تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی شایسته به جامعه هدف بکارگیری شده است.

شناسه خبر : 8930
تاریخ : 1402/3/27 10:38:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4XHxtH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بندر گناوه #کالای متروکه #امحاء #اداره بندر #دریانوردی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.