آخرین اخبار
امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست
احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در بدو ورود به جم پس از آیین استقبال، با حضور در گلزار شهدای شهر جم به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه یکی از اهداف شهدا حفظ نظام بود، تصریح کرد: امروز خداوند هدف و خواست شهدا را محقق کرده و نظام اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: بقا، قدرت و حفظ رهبری اسلامی به برکت خون شهداست. 

محمدی زاده تاکید کرد: امروز پیشرفت های نظام اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره به برکت خون پاک شهدایی است که جان خود را نثار این نظام و انقلاب کردند.

وی بر تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: در ویژه برنامه های دهه فجر و سفرهای شهرستانی دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از شهدا جز برنامه‌های ویژه و ثابت است.

استاندار بوشهر با بیان اينکه پرهیز از تفرقه و اختلاف بین مردم و مسئولان گفت: باید به شهدا و اهدافشان وفادار باشیم تا خداوند برکتش را به نظام بیشتر کند.

شناسه خبر : 1475
تاریخ : 1400/11/20 13:08:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vKNE4y
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شهدا #استاندار بوشهر #احمد محمدی‌زاده #گرامیداشت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.