گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
امضاء تفاهم نامه توسعه میدان گازی خارتنگ في مابين شركت پدكس و شركت نفت مناطق مركزي
در آخرين روز بيست و هشتمين نمايشگاه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي تفاهم نامه توسعه ميدان گازي خارتنگ شامل انجام عملیات حفاری و سرویس های جانبی في مابين مهندس علي نوذري مديرعامل شركت پدكس و مهندس مهدي حيدري مديرعامل نفت مناطق مركزي با حضور دكتر حسين دهقان رئيس بنياد مستضعفان، دكتر محسن خجسته مهر مدير عامل شركت ملي نفت ايران امضاء گرديد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومي شركت پدكس، گفتني است میدان گازی خارتنگ در مرحله آغاز عملیات حفاری برای ۷ حلقه چاه قرار دارد تا در افزودن بیش از ۱۵ میلیون مترمکعب گاز به مجموع تولید گاز کشور  نقش‌آفرین باشد و با تولید زودهنگام از این میدان بخشی از مشکل ناترازی گاز کشور جبران خواهد شد.
 
 این میدان که یکی از استراتژی ترین میدان های گازی در بخش خشکی است در منطقه کوهستانی و صعب العبور در ۱۲۰ کیلومتری شرق بوشهر، ۶۰ کیلومتری شرق خورموج واقع گردیده که حجم درجای ذخیره گاز این میدان ۱۶.۴ TCF و میزان میعانات گازی آن ۲۶۱ میلیون بشکه برآورد شده است.
 
 

شناسه خبر : 15282
تاریخ : 1403/2/24 05:38:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/G95bq9
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تفاهم نامه #شركت پدكس #نفت #محسن خجسته مهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.