گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
امنیت زیر ساخت همه ابعاد زندگی جامعه است
حجت الاسلام و المسلمین "هاشمی" امام جمعه موقت بوشهر به مناسبت هفته انتظامی در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته گفت: امنیت زیر ساخت همه ابعاد زندگی جامعه است.

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "موسوی" در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته انتظامی، یاد و خاطره شهدای مظلوم و مقتدر نیروی انتظامی که در هر برهه از زمان در راه تامین امنیت مردم مظلومانه به شهادت می رسند را گرامی داشت . 
وی در ادامه گفت: امنیت زیر ساخت همه ابعاد زندگی جامعه است . اگر امنیت نباشد سرمایه گزاری صورت نمی گیرد. اگر امنیت نباشد کارهای روزمره مردم جامعه به آسانی انجام نمی شود. اگر امنیت نباشد مردم آرامش و رفاه ندارند.
و همه اینها در زیر سایه تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. لذا من از همه این عزیزان که این چنین آسایش و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش مردم کرده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم. 
حجت الاسلام و المسلمین "موسوی" به نقل از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی بیان داشت: امنیتی که داریم مرهون خون شهدا و تلاش های نیروی انتظامی است . نیروی انتظامی ما نیروی مردمی است . از بالا ترین رتبه این سازمان اعم کلیه فرماندهان و روسا، تا پایین ترین رتبه ، از جنس همین مردمند. 
امام جمعه موقت بوشهر در ادامه سخنرانی های خود براهمیت کار پلیس اشاره کرد و گفت: کار نیروی انتظامی بسیار مهم است . کار این عزیزان به نحوی است که همه ما این امنیت را در زندگی احساس می کنیم. در مقابل این امنیت عمومی ، باید فضا برای مخلان، هنجارشکنان و کسانی که به هر نحو قصد خرابکاری و سلب آسایش مردم را دارند باید کاملا ناامن باشند و در هر لحظه پلیس را در مقابل خود حس کنند . 
ایشان در حدیثی از امام جعفر صادق (ع) ، امنیت، عدالت، رفاه و آسایش را از ارکان اساسی و ضروری زندگی انسان دانست و گفت: بحمدالله امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به خصوص فرماندهی انتظامی استان بوشهر در تامین "امنیت" که یکی از این ارکان است، وظیفه خود را به نحو احسن و بطور شایسته انجام داده، که من به نوبه خودم عالی ترین درجات تقدیر و تشکر را از این عزیزان دارم.   

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 11527
تاریخ : 1402/7/15 05:45:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N9hS7Z
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #حجت الاسلام و المسلمین "هاشمی" #امام جمعه موقت بوشهر #امنیت #هفته نیروی انتطامی #جامعه #پلیس #اقتدار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.