آخرین اخبار
امنیت پایدار توسط نیروی انتظامی؛ سرقت از طلافروشی‌ها و بانک‌ها در استان بوشهر به صفر رسید
سردار حیدر سوسنی(فرمانده انتظامی استان بوشهر) عنوان کرد: استان بوشهر به دلیل پیشگیری‌های موفق از سوی نیروی انتظامی، بانک‌ها و طلافروشی‌ها امسال شاهد صفر سرقت از این مراکز بوده است. حتی در موضوع گروگان‌گیری و جرایم امنیتی، این استان صفر گزارش داشته و بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

 

امنیت برجسته در انتخابات

سوسنی با اشاره به امنیت پایدار در انتخابات ۱۱ اسفند خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابات نیز، استان بوشهر با عدم وقوع هیچگونه تخلف یا مشکل امنیتی، بر جایگاه برتری خود افزوده است.

سردار سوسنی افزود: با کشف 83 درصد از سرقت‌های مسلحانه، این استان نشان داده که امنیت جامعه برای آن اولویت است و با کشف 100 درصد از قتل‌ها، نشان داده که هیچ جرمی در این زمینه ناپدید نمی‌شود. این عملکرد برجسته با کشف 120 درصد از سرقت‌های مسلحانه، استان بوشهر را به رده برتری در کشور منتقل کرده است.

شاهد صفر جرایم در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در مقایسه با سایر استان‌ها، استان بوشهر در زمینه جرایم امنیتی و سرقت تحت پوشش نیز صفر گزارش داشته است. این نکته نشان از عملکرد برتر نیروی انتظامی و مردمی در این استان دارد.

ایشان عنوان کرد: استان بوشهر تنها یک مورد شرارت را ثبت کرده و در زمینه نزاع‌های دسته‌جمعی، در رتبه 28 از استان‌های کشور قرار دارد. 99 درصد از نزاع‌های این استان به صورت فردی بوده و تنها 1 درصد به شکل دسته‌جمعی گزارش شده است. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شناسایی و دستگیری تعداد 186 نفر محکوم به تحت تعقیب قضایی در جرایم کیفری، نظیر سرقتها، جلب کلاهبرداری ها و جرایم جنایی و معرفی آنها به مراکز قضایی صورت گرفت.  

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه کلاهبرداران حرفه‌ای فعال در سرمایه‌گذاری حوزه دیجیتال گفت: تاکنون در این عرصه 40 نفر دستگیر شده‌اند و مبلغ کلاهبرداری آنان افزون بر 100 میلیارد تومان است.

سردار سوسنی در ادامه عنوان کرند: شناسایی و انهدام باند جاعلین اسناد و مدارک هویتی به تعداد 5 نفر با کشف مهرها و اسناد جعلی که عمدتا در جعل شناسنامه و گذرنامه و مدارک دانشگاهی جعل مهر دستگاههای دولتی و غیردولتی فعال بوده اند .

وی ادامه داد: در بحث پلیس امنیت اقتصادی بیشترین کشف کالای قاچاق در استان بوشهر که مبلغی بالغ بر 1 میلیون و 450 میلیارد تومان کشف کالای قاچاق در استان بوشهر بوده که این رقم نسبت به سال گذشته 120 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشتند: استان بوشهر استان ترانزیت سوخت است این سوخت از استانهای همجوار وارد استان بوشهر می شده و از سمت دریا به سمت کشورهای عربی روانه می کردند معادل 10 میلیون 885 هزار لیتر امسال توانستیم سوخت قاچاق کشف کنیم .

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 100 درصد قتل‌ها در استان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر در عرصه سرقت‌ها با کشف 120 درصد از سرقت‌ها رتبه برتر در کشور و بین استان‌ها کسب کرده است.

وی افزود: در بحث خریدار اموال مسروقه  465 نفر خریداران اموال مسروقه در سطح استان دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند .

سردار سوسنی ادامه داد: شناسایی و انهدام تعداد 81 باند مجرمانه فعال در جرایم سرقت صورت گرفته است رتبه استان در بحث سرقتها رتبه 27 کشور را داراست.

تکمیل می گردد......

 

شناسه خبر : 14383
تاریخ : 1402/12/20 14:35:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2ItVSi
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #نیروی انتظامی #سردار حیدر سوسنی #عملکرد #امنیت #اقتدار #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.