آخرین اخبار
انتشار مقاله سعید کشاورزی در مجله بین المللی علوم اجتماعی
مقاله علمی ‌پژوهشی دکتر سعید کشاورزی، کارشناس ارشد واحد مطالعات اجتماعی شاغل در واحد روابط عمومی در یکی از مجلات معتبر و بین‌المللی علوم اجتماعی منتشر گردید.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، پژوهش وی در زمینه مساله هویت اجتماعی و تمایل به ترک کار پرستاران در زمان همه‌گیری کرونا بوده است.

 این مقاله پس از طی فرآیند چندمرحله‌ای داوری موفق به اخذ پذیرش انتشار از مجله معتبر اجتماع و روان‌شناسی اجتماعی (Journal of Community & Applied Social Psychology) گردیده است.

 او در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته است که چگونه تقویت هویت گروهی در میان پرستاران در زمان‌های بحرانی می‌تواند موجب تقویت عواطف مثبت شده و از این طریق به نگهداشت نیروی انسانی در زمان کرونا و هم‌چنین بهبود سلامت روان یکی از مهم‌ترین بخش‌های درمانی در زمان شیوع کرونا کمک ‌کند.

دکتر سعید کشاورزی یکی از پژوهشگران حوزه جامعه‌شناسی ایران به شمار می‌رود و پیش از این نیز مقالات دیگری از او در مجلات معتبر علوم اجتماعی جهانی منتشر شده است.

شناسه خبر : 5294
تاریخ : 1401/10/27 11:14:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/y9nGjP
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #دکترسعیدکشاورزی #کارشناس ارشد #انتشارمقاله #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.