آخرین اخبار
رییس مدیریت برنامه و بودجه استان البرز منصوب شد
در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان البرز که ظهر امروز با حضور معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه برگزار شد،عبدالرضا کریم پور حکم خود را برای این سمت خطیر دریافت کرد.

معاونت محترم مجلس در مصاحبه‌ با خبر نگار دریاکنار گفت:

 پایه اعتبارات و بودجه استان از ابتدای تاسیس آن متناسب با تراکم جمعیت و نیازهای البرز نبوده و نیست لذا انتضار داریم دولت اقدامات لازم را هرچه سریع تر و بهتر انجام دهد تا وسایل آسایش و رفاه مردم استان فراهم گردد.

عبداللهی افزود : اکنون که قرعه خدمت و خدمت گذاری به نام  عبدالرضا کریم پور افتاده نتظار می‌رود که با توانایی مضاعف در جهت جبران کمبودهای اعتباری و زیرساختی البرز تلاش کند.

وی گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت، توانستیم بودجه استان را برای سال 1401 حدود21/5 درصد افزایش دهیم و در این راستا سرآمد سایر استان‌های کشور باشیم.

استاندار البرز افزود: البته با وجود این توجهی که اعمال شد، به دلیل غفلت‌های گذشته همچنان در میزان اعتبارات به نسبت جمعیت در جایگاه بیست و پنجم کشور قرار داریم.

وی گفت: ضرورت دارد که نیازهای استان، مطالبات و دغدغه‌های مردم، رویکرد نخبگان و نظرات مدیران بار دیگر در بازنگری سند آمایش استان مد نظر قرار گیرد.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم، عبدالرضا کریم پور را به‌عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان معرفی کرد و تاکید کرد: باید متناسب با جمعیت استان شرایطی فراهم شود که زیرساخت‌های استان ارتقا و توسعه یابد.

در پایان از زهراعربشاهی به پاس زحمات 5 ساله اش تقدیر به عمل آمد.

شناسه خبر : 1855
تاریخ : 1401/2/8 13:32:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4G30Hm
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #زهرا عربشاهی #بودجه #توسعه #نشریه دریا کنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.