گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
با صدور حکمی از سوی دکتر پزشکیان صورت گرفت؛
انتصاب غلامرضا جلالی فراهانی به سمت دستیار ویژه رییس جمهور در امور پدافند غیر عامل کشور
رئیس جمهور با صدور حکمی ضمن انتصاب غلامرضا جلالی فراهانی به سمت دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل کشور با اتخاذ رویکرد فعال و سازنده در زمینه هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، در راستای گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل در کشور اقدام نماید.

دکتر مسعود پزشکیان در حکم انتصاب غلامرضا جلالی فراهانی به سمت دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل کشور تصریح کرده است: انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی اهداف سند چشم‌انداز سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، در راستای تحکیم و گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل در کشور با هماهنگی اینجانب اقدام نمایید.

متن حکم رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای غلامرضا جلالی فراهانی

رئیس محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور

به استناد بند(1) ماده (21) اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل کشور ابلاغی مورخ 1403.05.01 فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و با عنایت به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل کشور» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم؛ ضمن تأکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد فعال و سازنده در زمینه هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت اندیشمندان و صاحب‌نظران نسبت به تقویت تعاملات فی‌مابین و اثرگذاری مثبت در برنامه‌های دولت در راستای تحکیم، گسترش و فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در کشور با هماهنگی این‌جانب اقدام نمایید.

توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

شناسه خبر : 18053
تاریخ : 1403/8/1 17:38:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XT4vJk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس جمهور #پدافند غیر عامل #غلامرضا جلالی فراهانی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.