آخرین اخبار
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)
با حضور سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) دکتر منوچهر علیپور به سمت مدیر عامل شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) منصوب و از خدمات و تلاش های مهندس اسداله ابویسانی تقدیر گردید.

این مراسم که در تاریخ ۸ آبانماه در محل سالن جلسات شرکت صدرا برگزار گردید پس از خوش آمد گویی مهندس ابویسانی به میهمانان و حضار در جلسه، حجه الاسلام رخشا مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلدینگ دریایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با ذکر حدیثی از مولا امیرالمومنین علی علیه السلام با مضمون اینکه (( هر چه سختی ها به اوجش برسد زمان گشایش، نتیجه دهی و فرجام نیک نزدیک تر خواهد شد)) این حدیث را مصداقی بارز از سختی هایی دانست که بر مردم مظلوم عزه وارد می شود.

در ادامه سردار اکبری جانشین فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تقدیر از زحمات همه همکاران در شرکت صدرا، این شرکت را دارای فراز و نشیب متعدد و نقش آفرین در طول حیاتش دانسته که لازم است با انسجام و تلاش فراوان بسترهای لازم برای رشد و تعالی آن فراهم گردد. ایشان حق الناس در شرکت صدرا را به دلیل بورسی بودن از موضوعات مهم برای همه دست اندرکاران عنوان داشته و خواستار مسئولیت پذیری بیش از پیش نسبت به سهامداران شده اند.

ایشان همچنین از همه تلاش ها و اقدامات جناب مهندس ابویسانی در مسئولیت مدیر عامل شرکت صدرا تقدیر و تشکر نموده و برای دکتر منوچهر علیپور به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت که دارای سوابق درخشان در حوزه های دریایی کشور بوده اند آرزوی موفقیت نموده و اظهار امیدواری داشتند که با بازشدن گره ها و رشد و تعالی صدرا این شرکت به اوج فعالیت های خود برسد.
در ادامه آقای مهندس ابویسانی با تقدیر و تشکر از همه همکاران در زمان مسئولیت مدیر عاملی برای مدیر عامل جدید آرزوی موفقیت نمودند.

سپس دکتر علیپور به عنوان مدیر عامل جدید با تشکر از اقدامات مهندس ابویسانی خواستار همکاری همه همکاران برای رسیدن به نقاط بهتر شده و برنامه محوری و کار جهادی همراه با ارزیابی عملکرد و سلامت اقتصادی و شفافیت را سرلوحه فعالیت خود در شرکت صدرا عنوان داشته اند.

در خاتمه احکام مدیر عاملی صدرا به دکتر علیپور و مشاور هلدینگ دریایی به مهندس ابویسانی اعطاء گردید.

 
شناسه خبر : 12119
تاریخ : 1402/8/9 08:05:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0wZ4Fj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرعامل #صدرا #صنعتی #دکتر منوچهر علیپور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.