آخرین اخبار
انجام بیش از ۸۰۰ مأموریت اورژانسی در طرح سلامت نوروزی در دشتستان
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در طرح سلامت نوروزی بیش از ۸۰۰ مأموریت اورژانسی توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای در شهرستان دشتستان انجام گرفته است.

ماریا خویش دوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان در طرح سلامت نوروزی امسال در حدود ۸۹۶ مأموریت انجام داده که نشان از ایثار پرسنل اورژانس ۱۱۵ این شهرستان است.
خویش دوست تصریح کرد: شهرستان دشتستان دارای ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای با ۱۶ دستگاه آمبولانس است که در ایام نوروز یک کمپ سلامت نیز در محل پرتردد شهرستان (جاده شاهزاده ابراهیم) مستقر کرد که قابلیت ارائه خدمات درمانی به مسافرین نوروزی و پوشش تصادفات جاده‌ای را داشته باشد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تصریح کرد: از ۸۹۶ مأموریت انجام گرفته در طرح سلامت نوروزی در شهرستان، در حدود ۱۰۲ مأموریت توسط آمبولانس‌های مستقر در مراکز خدمات جامع شبانه‌روزی انجام گرفته است.
مسئول مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان بیان کرد: از ۸۰۰ مأموریت انجام گرفته توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، ۲۴۲ مأموریت مربوط به تصادفات و ۶۵۴ مأموریت نیز مربوط به اعزام‌های غیر ترافیکی بوده است.
مسئول مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان اظهار کرد: شهرستان دشتستان دارای ۲۹ دستگاه آمبولانس است که در پایگاه‌های جاده‌ای و شهری، بیمارستان شهید گنجی برازجان و مراکز خدمات جامع سلامت مستقر می‌باشند و به شهروندان به‌صورت مستمر خدمات ارائه می‌دهند.

شناسه خبر : 6900
تاریخ : 1402/1/21 10:14:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Jrdj4I
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #شبکه #بهداشت #درمان #شهرستان #دشتستان #اورژانس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.