آخرین اخبار
انهدامِ "زرین تیم" در سایه اتحاد، آموزش و آگاهی
زمانی که یک تشکیلات بنیان و اساس آن در راستای منافعی خاص ایجاد گردد و با عضوگیری هدفمند از عناصر وابسته به حِرَف و مَنسب های حائز اهمیت، پوشش عملکردهای خارج از عُرف را دنبال نماید، مخاطره انگیز بوده و انهدام آن بایستی در دستور کار قرار گیرد.

به نام مقام متعال

هر تشکل و مجمعی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار می باشد، اما زمانی که یک تشکیلات بنیان و اساس آن در راستای منافعی خاص ایجاد گردد و با عضوگیری هدفمند از عناصر وابسته به حِرَف و مَنسب های حائز اهمیت، پوشش عملکردهای خارج از عُرف را دنبال نماید، مخاطره انگیز بوده و انهدام آن بایستی در دستور کار قرار گیرد. گروه "جوانان مفید باشیم نه مهم"، این فرقه یا گروه را به اختصار "زرین تیم" نامیده و در راستای منهدم نمودن آن، راهکارهای مفیدی ارائه می نماید. از جمله مهم ترین راهکارهایی که می شود به آن اشاره نمود، "اصل رسوایی" می باشد. اصل رسوایی بواقع آشکارا نمودن عملکرد، اهداف و بنیانِ تیم مذکور بر عامه مردم می باشد، مطمئن عده کثیری از دستهای پشت پرده این تیم باخبر نبوده و توجهی به مسیر پیش روی ایشان ندارند، درصورتی که اگر اطلاع یابند، مقابله حداکثری را در دستور کار قرار می دهند. دومین راهکاری که میشود بیان کرد، "اصل دانایی" با تاکید فراوان می باشد، چرا که اگر ما از دانایی کافی در مقابله با تیم مذکور برخوردار باشیم، اعتبارسنجی لازمه را از مراجع مربوطه استعلام کرده و برای دیگران نیز روندِ دانایی را  متذکر می شویم . آخرین اصلی که می شود برآن صحه گذاشت "آموزش می باشد، بواقع آموزش در همه مراحل و مصادیق کاربردی و راهگشا می باشد، این آموزش است که مسیر  دانایی و آگاهی را برای ما ایجاد می نماید و انهدام پیش از موعد تیم هایی نظیر تیم مذکور را فراهمم می نماید، باشد که این مهم در سایه اتحاد، آموزش و آگاهی رقم خورده و اقتدار "گروه جوانان مفید باشیم نه مهم" را بر همگان آشکارا سازد.

مهران سلطانی نژاد

مدیرمسئول

شناسه خبر : 91
تاریخ : 1399/8/7 08:37:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/v98Beh
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.