گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
انگلیس وزیر ارشاد، سخنگوی فراجا و شهردار تهران را تحریم کرد
انگلیس با تکرار بهانه‌های حقوق بشری اعلام کرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار تهران و سخنگوی فراجا از جمله کسانی هستند که به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند

وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه طی بیانیه‌ای با تکرار ادعاهای حقوق بشری افزود که این کشور تحریم‌های جدیدی را در هماهنگی با سایر متحدانش، علیه ایران وضع کرده است. در این بیانیه با اشاره به سالگرد اغتشاشات پارسال آمده است: انگلیس، آمریکا، کانادا و استرالیا تحریم های هماهنگ شده ای را علیه مقامات و نهادهای ایرانی اعمال کردند.

طبق این بیانیه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران و سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا از جمله کسانی هستند که به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.

در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس با اشاره به سلسله تحریم‌های ضد ایرانی این کشور در حمایت از اغتشاشات، آمده است: بریتانیا بیش از ۳۵۰ مقام و نهاد ایرانی از جمله دادستان کل و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به طور کامل تحریم کرده است

شناسه خبر : 11054
تاریخ : 1402/6/24 19:01:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dpeFQU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزیر ارشاد #فراجا #شهردار تهران #تحریم #انگلیس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.