گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢 اهتمام شورای انقلابی بوشهر برای تحقق مصوبات بر جای مانده تفریغ سال‌های قبل
هر شهری برای توسعه شاخص هایی دارد.ارتقاء درجه شهرداریها از جمله موارد رقابتی است که اگر شورای شهر به قوانین آگاهی داشته باشد میتواند بطور هدفمند به جایگاه بالاتری ارتقا پیدا کند.شهر بوشهر تقریبا تمامی شاخص های کلان شهری را داراست و این حرکت و جهش روبه جلو که بدون شک منافعی برای شهر به ارمغان می آورد با همت منتخبین مردم در شورای شهر محقق خواهد شد لازم است پارامترهای مورد نظر قانون را لحاظ کنند تا به جایگاه مناسبتری دسترسی یابیم.

  قانون ارتقاء امتیاز شهرداریها حکایت از میزان امکانات، اعضا، و کسب درآمد و امثال آن به‌ عنوان مهمترین  شاخصهای ارتقاء درجه شهرداری‌ها می کند. از موارد لازم جهت بررسی شاخص های ارتقاء امتیاز شهرداری ها، حصول تفریغ سه سال اخیر میباشد. در این راستا، شورای اسلامی شهر بوشهر با یک اقدام انقلابی و جهادی  بررسی تفریق بودجه سه سال اخیر را در اولویت کمیسیون بودجه قرار داد. شایان ذکر است این شورای انقلابی افزایش درآمدهای شهرداری از طریق افزایش عوارض ساختمانی را که در ظاهر نقش موثری در افزایش درآمدها و ایجاد  بستری مناسب  برای احراز امتیاز بالاتر شهرداری دارد را قبول ندارد و در صدد میباشد راه‌های دیگر جذب درآمد از جمله روش‌های درآمد پایدار را در صدر برنامه‌های خود قرار دهد، که در تحقق آن هم فشار از روی مردم کاسته می شود و هم زمینه‌های ارتقاء شهرداری حاصل می‌گردد.


یزدان باباعلی فعال سیاسی و اجتماعی

شناسه خبر : 802
تاریخ : 1400/6/8 09:34:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2tfRsk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • رویا کرمی
    3 سال قبل

    درود برشما افزابش عوارض شهرداری باری سنگین وکمرشکن برای ملت است راه کاربهتری میتوان پیدا کرد