گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای ایران؛
او چگونه طبیب ملت شد
پزشکیان ضمن احترام ویژه به افراد متخصص و نخبه جامعه، توانسته‌ با زبانی ساده از موانع و گرفتاری‌های روزمره با مردم سخن بگوید. ایشان در عین داشتن تخصص، از ارجاع همه امور به کاردان‌ها خبر می‌دهد.

در شناختن دکتر پزشکیان، به همین نکته اشاره کنم هرجا موجودیت سپاه تهدید شد، او جزو اولین‌ها بود که در مجلس لباس سبز قامتان وطن را پوشید و هر جایی لزوم به انتقاد می‌دید بسان یک نماینده اصلاح‌طلب‌ مطالبه گری نموده است. 

ایشان به جای انکار و نفی کردن سعی خواهد کرد دردِ جامعه را بفهمد و برای آن طرحی نو دراندازد.

انتظار می‌رود دولت جدید در زمينه اقتصادی با توجه به پتانسیلِ موجود در برنامه توسعه هفتم‌ به رشد قابل قبولی برسد. 

در دولت پزشکان، شاهد توسعه ارتباطات و گشایش در سیاست خارجی خواهیم بود و در فضای داخلی جامعه به سمت گفتمانی بازتر به پیش خواهد رفت. 

پزشکیان دارای چهره‌ای عملگرایانه هستند که توانسته‌اند در مدت کوتاهی بعد از انتخابات با منشِ خود نظر بسیاری از منتقدان سیاسی درون حاکمیت را به سمت خود جلب کند.

این متخصص قلب به درستی می‌تواند طبیب ملت باشد. هر جایی که لازم بوده، با افتخار خود را مرید رهبر دانسته و از طرفی، احترام مقام معظم رهبری به رییس جمهور منتخب برکسی پوشیده نیست. 

چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی در کارنامه دارد. او هم سنخ با مردم کفِ جامعه است. شاید اگر بخواهیم حق مطلب را ادا کنیم، بتوان گفت پزشکیان حلقه وصل بین آحادِ جامعه در نظام مردم سالار دینی هستند.

به قلم: نعمت اله خمش آیا

شناسه خبر : 16071
تاریخ : 1403/4/29 17:03:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/7HSinG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نعمت اله خمش آیا #پزشکیان #ریاست جمهوری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.