آخرین اخبار
اولين سفر درون استاني رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهگيلويه و بويراحمد
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در معيت استاندار با همراهي جمعي از مديران استاني و شهرستاني به شهرستان لنده سفر كرد

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان : شاهيني رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در معيت سيد علي احمدزاده استاندار ، معاون هماهنگي امور عمراني، و تعدادي از مديراني استاني به شهرستان لنده سفر كرده ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهداي گمنام اين شهرستان به مقام شامخ شهدا كه آزادي و امنيت كنوني ايران اسلامي را مرهون اين عزيزان هستيم اداي احترام كردند.

 در ادامه اين سفر يك روزه  ،  آيين كلنگ‌زني پروژه احداث اتصال راه فرعي شهرستان لنده به راه اصلي دهدشت-پاتاوه،  پروژه ايستگاه پمپاژ دشت بن برداشت آب از رودخانه مارون با ۵۲۰ هكتار سطح زير كشت و اشتغالزايي ۲۶۰ نفر و طول خط انتقال ۳/۲ كيلومتر و اعتبار ۸۰۰ ميليارد ريال كلنگ‌زني شد.

افتتاح خانه بهداشت روستاي مال ملا با جمعيت ۷۴۷ نفر، ارتقاي پايگاه هلال احمر به شعبه هلال احمر، آيين بهره‌برداري از ايستگاه موبال همراه اول شهرك فجر لنده با اعتبار ۷۰ ميليارد ريال و بهره‌برداري از پروژه آسفالت روستاي مال شيخ به طول ۳۵ هزار متر مربع و اعتبار ۱۲,۵ ميليارد ريال از ديگر پروژه هايي است كه با حضور رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي  استان به بهره‌برداري رسيدند.

شناسه خبر : 6236
تاریخ : 1401/12/24 10:38:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hQVjmV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیریت #برنامه ریزی #دکتر جهانگیر شاهینی #رئیس

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.