آخرین اخبار
اولین ایستگاه پایش هوای پاک در البرز
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از افتتاح اولین ایستگاه پایش هوا توسط بخش خصوصی به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک در ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش نشریه دریا کنار

سیزدهمین ایستگاه پایش برخط سنجش هوا ظهر پنجشنبه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در ساوجبلاغ افتتاح شد.

مجید درگی در این مراسم اظهار کرد: با توجه به گرامیداشت هفته هوای پاک و در راستای تحقق سیاست‌های کلی محیط زیست، ایستگاه سنجش آلودگی هوا با هدف رصد و اندازه گیری میزان آلودگی هوای منطقه، در شهرک صنعتی و با حضور رؤسای ادارات ذیربط و مدیران شهرک افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در استان البرز ۱۲ ایستگاه پایش آلودگی هوا مستقر استکه با افتتاح این ایستگاه به ۱۳ ایستگاه افزایش یافته، افزود: این ایستگاه دارای دو آنالایزر برای اندازه گیری ذرات گرد و غبار با قطر ۱۰ و ۲.۵ میکرون است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز ادامه داد: این ایستگاه اولین ایستگاه سنجش و پایش هواست که در استان البرز توسط بخش خصوصی ایجاد گردیده است.

وی تشکر از پیگیری‌های مدیران این شهرک جهت استقرار این ایستگاه در پایان گفت داده‌های سنجیده شده این پایگاه به صورت برخط بر روی سامانه جامع پایش کیفی هوای کشور قرارداده می‌شود.

شناسه خبر : 5335
تاریخ : 1401/10/29 13:25:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hIxaqS
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #اولین #پایش هوا #هوای پاک #البرز #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.