آخرین اخبار
اولین قدم در جهت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز، پیشگیری در مراحل اولیه است
عباس جمشیدی؛ فرماندار بوشهر: در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی تاکید بر فرهنگ سازی داشته و باید آسیب شناسی کرد و در ادامه بیان داشت ۹۸ درصد مردم شریف شهر بوشهر قانونمند هستند

فرماندار بوشهر با بیان اینکه حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغات و ساختمان سازی ضامن بقای جامعه است گفت: اولین قدم در جهت جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز، پیشگیری در مراحل اولیه است.
 جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان بوشهر به ریاست عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزارشد. 
وی همچنین تشکیل گشت‌های متشکل از جهاد کشاورزی، محیط زیست و عوامل انتظامی و شهرداری  برای پیشگیری بموقع را اقدامی موثر دانسته و افزود: روان سازی صدور مجوز احداث بنا بر اساس موازین قانونی از سوی کمیسیون‌های مربوطه در جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز امری مهم است.
عباس جمشیدی؛ فرماندار بوشهر: در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی تاکید بر فرهنگ سازی داشته و باید آسیب شناسی کرد و در ادامه بیان داشت ۹۸ درصد مردم شریف شهر بوشهر قانونمند هستند 
وی اظهار داشت جلسات برگزار شده در این راستا خروجی مثبتی داشته و شاهد کاهش تخلفات به طور گسترده بودیم ومدنظر داشته باشیم نوع برخورد بامردم حائز اهمیت بوده وبراساس منطق وتوجیهات لازم حرمت ها حفظ شود تا در روند پیگیری و انجام رعایت قانون ساخت وساز بهبود وضعیت صورت گیرد.

شناسه خبر : 74
تاریخ : 1399/8/1 11:04:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/K48wuf
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.