گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ای عقلای استان به داد آموزش و پرورش استان برسید؛ هزینه های مدیریت التماسی مدیر کل بازنشسته برای آموزش و پرورش استان
در ادبیات مدیریت سازمانی، مدیریت التماسی به مدیریت مدیرانی گفته می شود که بدلیل عدم برخورداری از دانش و شایستگی های مدیریتی و صرفا بنا بر ارتباطات سیاسی و تشکیلاتی با منابع قدرت، مدیریت یک سازمان را غصب و با توسل به شیوه های نامتعارف، سوء استفاده از مقدسات و پرداخت هزینه های متعدد برای بقا و استمرار دوران مدیریتی خود به جای ارتقاء یک سازمان، زمینه نابودی آن را فراهم می آورند.

نزدیک به هفت ماه از بازنشستگی رسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان می گذرد ولی به دلیل آشفتگی های ناشی از تزلزل مدیریتی وزارت، عدم اشراف کامل مجموعه مدیریت عالی استان از اوضاع واقعی و آشفته آموزش و پرورش استان، حمایت های تمام قد نماینده جنوب و مرکز استان از مدیر کل بازنشسته بخاطر انتصاب نیروهای سفارشی و نور چشمی های آنها در معاونت ها و مدیریت ادارات مناطق و شهرستان ها و نیز حمایت های سایر منابع قدرت درون استانی، ایشان همچنان بر مسند غصب شده آموزش و پرورش استان تکیه و برای بقاء و تداوم دو روزه مدیریت خویش، چوب حراج به اندک اندوخته و داشته های آموزش و پرورش استان زده است.

پس از واگذاری زمین و ساختمان مدرسه نوساز کوی فضیلت (یکی از کم برخوردار ترین مناطق شهر) به نیروگاه اتمی، واگذاری و تبدیل سالن اجتماعات دانش آموزی باهنر به انبار سازمان نوسازی مدارس، واگذاری بخشی از مجموعه ورزشی آزادگان به یکی از هنرستان های غیر انتفاعی و غیره، 

اینک شنیده می شود که این مدیر کل بازنشسته و خالق تراز، برای خوش خدمتی و همچنین تداوم دوره مدیریتی خود در صدد *واگذاری دبستان دخترانه شاهد امید انقلاب (مدرسه فرزندان شهدا و ایثارگران) * به دانشگاه فرهنگیان می باشد. 

جالب اینکه بهانه این واگذاری، کمبود فضا دانشگاه فرهنگیان می باشد و چه دیواری کوتاه تر از دیوار دانش آموزان بی پناه و بی دفاع شهر بوشهر،

شهری که در حال حاضر دارای کمترین سرانه فضای آموزشی بین تمام شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان بوده و نیز درصد قابل توجهی از مدارسش تخریبی و فاقد استانداردهای مهندسی و ایمنی و بهداشتی لازم برای حضور و فعالیت دانش آموزان است.

سوالی که در اینجا باید پاسخ داده شود این است که چرا آموزش و پرورش و دانش آموزان مظلوم شهر بوشهر باید تاوان ضعف، ناتوانی و بی برنامگی متولیان دانشگاه فرهنگیان و نیز خوش خدمتی مدیر کل بازنشسته اش را پرداخت نمایند. 

اگر دانشگاه فرهنگیان مشکل کمبود فضای اداری و خوابگاهی دارد چرا باید خانه و پناهگاه دانش آموزان بی دفاع شهر غصب گردد. 

آیا چنین درخواست های نابجا و دست درازی ها به حق و حقوق دانش آموزان در دوران مدیران کل پیشین وجود نداشته است؟؟؟

شناسه خبر : 8825
تاریخ : 1402/3/24 05:36:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gCUOJr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آموزش و پرورش #مدیرکل بازنشسته #مدیرکل #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.