آخرین اخبار
موضع ایران در قبال جنگ اوکراین مستقل و به دور از هیجان زدگی بود.
دکتر لقمان زاده مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در جلسه شورای اداری شهرستان دیر که به منظور تکریم و معارفه معاونین فرمانداری دیر و بخشدار آبدان برگزار گردید، با اشاره به هوشمندی و آینده نگری ایران در قبال جنگ اوکراین گفت:

هر چند امروز ایران مدرن ترین سیستم پدافندی، بهترین ناوچه ها و سیستم های موشکی را در اختیار دارد و به لحاظ هسته ای قدرتمند است ولیکن اصولا خواهان صلح، ثبات و امنیت در جهان و تعامل سازنده با همه کشورهاست. 

 

جواد لقمان زاده افزود: موضع ایران در قبال جنگ اوکراین مستقل و به دور از هیجان زدگی بود. دولت سیزدهم ضمن درک نگرانی های امنیتی نسبت به چندین دهه توسعه طلبی ناتو، بر حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشورها تاکید دارد.

 

شایان ذکر است در این جلسه، مصطفی فخرایی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیر، علی اخلاقی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و ابراهیم درویشی به عنوان سرپرست بخشداری آبدان معارفه شدند و به‌ترتیب از خدمات آقایان مسعود تنگستانی، اژدرنیا و گنخکی تکریم به عمل آمد.

شناسه خبر : 1567
تاریخ : 1400/12/14 09:35:11
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mAtWnj
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دکتر لقمان زاده #مدیر کل سیاسی #جنگ اوکراین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.