آخرین اخبار
با اشاره به رای اتاق بازرگانی ایران برای برکناری سلاح‌ورزی بیگی‌نژاد: باید از قانون تمکین شود/مردم مسئولانی پاکدست می‌خواهند
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی آقای سلاح‌ورزی از ابتدا نیز اشتباه بود و لازم است اکنون ایشان از قانون تمکین کرده و با احترام این جایگاه را ترک کند.

هادی بیگی‌نژاد با اشاره به رای هیات عالی نظارت بر ابطال انتخابات اتاق بازرگانی ایران و برکناری سلاح‌ورزی بیان کرد: ماجرا این است که ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردم از مسئولان خود توقعاتی دارند که بعضا توقعات به جایی است و ما باید آن را رعایت کنیم. اگر این اتفاق نیفتد عامل دلسردی مردم شده که به ضرر کشور است و به نفع دشمن خواهد بود و در نهایت به ضرر مردم تمام می‌شود.

وی اظهار کرد: مردم ما توقع دارند مسئولانی داشته باشند که اهل رانت‌بازی و چپاول نبوده و افراد پاکدست باشند مردم ما توقع دارند فردی در جایگاه مسئولیت بنشیند که دارای ویژگی‌های لازم باشد. اگر فردی ناشایست در جایگاه مسئولیت بنشیند دلسردی مردم را به دنبال دارد که در نهایت باعث می‌شود سرمایه اجتماعی نظام آسیب ببیند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه فردی که اکنون برکنار شده براساس گزارش‌ها فردی شایسته برای این جایگاه نبوده و منجر به ایجاد موجی ناامیدی در مردم شده است. افرادی باید در این جایگاه بنشینند که از سلامت برخوردار باشند. معرفی ایشان از ابتدا نیز اشتباه بود و اکنون کار به جایی رسیده که مردم را دلسرد کرده است قطعا برکناری ایشان باعث دلگرمی مردم خواهد شد. مردم از ما که صحبت از پاکدستی و سلامت می‌کنیم انتظار ندارند که چنین مسئولی را در این جایگاه بنشانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ماجرای ایشان دیگر تمام شده و لازم است ایشان از نظر هیات نظارت تمکین کرده و خودشان با رعایت قانون از این جایگاه کنار بروند و اجازه ندهند کار به بی‌عزتی و برخورد قضایی و امنیتی بکشد.

شامگاه دوشنبه - اول آبان - با رای اکثریت اعضای شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، انتخابات ۲۸ خرداد ریاست اتاق بازرگانی ایران ابطال و حسین سلاح‌ورزی از ریاست برکنار شد.

شناسه خبر : 11943
تاریخ : 1402/8/2 07:02:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/cwfXJO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اتاق بازرگانی ایران #رای #تمکین از قانون #سلاح‌ورزی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.