گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
انتقاد «هم‌میهن» از برخورد دوگانه با رسانه‌ها و اشخاص /
با توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور برخورد نمی‌شود اما دیگران بخاطر انتقادهای کوچک احضار می‌شوند
رواج معیارهای دوگانه زیان‌بار است. نمی‌شود که تندروها از مصونیت پیگرد برخوردار باشند و بی‌محابا علیه هر کس هر چیزی خواستند بگویند و هر لیچاری را بار کنند؛ ولی برخورد و احضار و رسیدگی صورت نگیرد. ولی دیگران با بیان موارد کوچک یا عادی بلافاصله احضار شوند.

روزنامه هم میهن نوشت: نحوه مواجهه قضایی دادگستری تهران و دستگاه‌های امنیتی با منتقدین یا ناسزاگویان به آقای رئیس‌جمهور متناقض است.

 

ما از آزادی بیان دفاع می‌کنیم. حتی اگر با لحن گزنده و نامناسب باشد. باید این موارد را تحمل کرد تا نهال آزادی تنومند شود و صاحبان قدرت حساب کار خود را بنمایند.

ولی رواج معیارهای دوگانه زیان‌بار است. نمی‌شود که تندروها از مصونیت پیگرد برخوردار باشند و بی‌محابا علیه هر کس هر چیزی خواستند بگویند و هر لیچاری را بار کنند؛ ولی برخورد و احضار و رسیدگی صورت نگیرد. ولی دیگران با بیان موارد کوچک یا عادی بلافاصله احضار شوند.

 

این شکل مواجهه دوگانه، به سود کشور و دستگاه قضائی و عدلیه نیست. حملات علیه پزشکیان از هتاکی و ناسزاگویی هم گذشته است. چنین جملاتی به زیان شخص او نیست. ولی اگر رسیدگی نشود، ازیک‌سو اعتبار بی‌طرفی نهاد دادرسی را از میان می‌برد و از سوی دیگر، فضای عمومی کشور را آلوده و مسموم می‌کند و این بزرگترین زیان برای کشور است.

شناسه خبر : 17453
تاریخ : 1403/7/5 05:54:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kXf4hO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #توهین‌کنندگان #انتقاد #رئیس‌جمهور

اخبار مرتبط

نظرات

3
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • لیلا شریفیان
    3 هفته قبل

    با درود خدمت شما و دست اندر کآران دلسوز. از قدیم گفتند؛ (کدخدا ببین، ده رو بچاپ) وبر مصداق این ضرب المثل، حتما زیرکانه یا می شود گفت؛ (احمقانه ) خط می گيرند از آنکه در پشت پرده است.. والا در مواردی غیر آز اين چنانچه دل بخواه محرک نبود؛ فوری وارد می شد و نظر قاطع ابلاغ می گردید. دارم به شما ایمان می اورم که در خط بر حق و به سود میهن و ملت گام بر می دارید. و از جنس واقعی دلسوزان به آب و خاک و ومیهن عزیزمان هستید. می بخشید از دیر باوری ام. که از نتیجه چهار دهه ای که پشت سر گذاشتیم، نشآت می گیرد که بر باورما، بی تاثیر نبوده. با آرزوی رسیدن مملکت بزرگ و عزیزمان به جایگاه شایسته و به حق.

  • شما
    3 هفته قبل

    خود هم میهن مهد نفاق و دوگانگی و بی اخلاقی ادعایی دارد که خود عمل نمی‌کند، دریاکنار هم کم بی اخلاقی نمی‌کند، وقتی نماینده دشتستان مورد هجوم شماست شما مردم را تحریک به هجوم و عدم وفاق میکنید به ادعای خود عمل کنید

  • شما
    3 هفته قبل

    خود هم میهن مهد نفاق و دوگانگی و بی اخلاقی ادعایی دارد که خود عمل نمی‌کند، دریاکنار هم کم بی اخلاقی نمی‌کند، وقتی نماینده دشتستان مورد هجوم شماست شما مردم را تحریک به هجوم و عدم وفاق میکنید به ادعای خود عمل کنید