آخرین اخبار
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ آیین استقبال از بانوان استان بوشهر اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو برگزارشد
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان استان و‌شهرستان، ورزشکاران و‌خانواده ها آیین استقبال از فاطمه کبک زن، سعیده عبدالهی و فاطمه منوچهری بانوان استان بوشهر اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو در فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر برگزارشد.

به گزارش دریاکنار؛ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان استان و‌شهرستان، ورزشکاران و‌خانواده ها آیین استقبال از فاطمه کبک زن، سعیده عبدالهی و فاطمه منوچهری بانوان استان بوشهر اعزامی به مسابقات پاراآسیایی هانگژو در فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر برگزارشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در مراسم استقبال از این ورزشکاران گفت: از 8 ورزشکار بوشهری کاروان ایران اعزامی به این رقابتها 6 ورزشکار از جمله «فاطمه کبک زن در رشته ی پارادومیدانی» موفق به کسب مدال شدند.

یاسر جمالی افزود: برخی از ورزشکاران ما موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک پاریس نیز شده اند که بسیار امیدواریم در آن رقابتها طلایی شوند.

وی در پایان از حمایت روسای هیاتهای مربوطه برای کسب موفقیت این ورزشکاران تقدیر کرد.

لیلا کبک زن بانوی مدال آور استان در این مسابقات در رشته ی پارادومیدانی گفت: در اولین اعزام برون مرزی در این رقابتها موفق به کسب مدال در این مسابقات شدم.

وی اضافه کرد: دو مسابقه جهانی تا پیش از پاراالمپیک پیش رو دارم که امیدوارم با حمایت مسئولین موفق به کسب نشان در این رقابتها نیز شوم.

 

منبع:  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

شناسه خبر : 12095
تاریخ : 1402/8/8 10:48:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Ihp0FV
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #ورزش و جوانان #استقبال #بانوان #مسابقات #پاراآسیایی هانگژو #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.