آخرین اخبار
💢 با حضور گسترده وزارت نفت در استان بوشهر چرا باید این استان محروم باشد
جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در محل سالن جلسات این شورا میزبان مدیران و اعضای کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر بود.

ابتدا دکتر سید مهدی موسوی مدیر کانون، به معرفی کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر بعنوان اولین کانون تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی، پرداخت و برنامه‌های پیش‌روی را، توسعه استان از طریق مسئولیت‌های اجتماعی(CSR) و استفاده از متخصصان بومی در پست‌های مدیریتی دانست. 

سپس  کارشناسان به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشرفت استان با وجود صنایع مهم نفتی در منطقه، پرداختند. 

در ادامه  جعفر پورکبگانی رییس شورای شهر بوشهرضمن خوشامدگویی اظهار داشتند، با حضور گسترده وزارت نفت در استان بوشهر چرا باید این استان محروم باشد؟ 
وی افزود بسیار ارزشمند است که متخصصان، نخبگان و مدیران بومی استان بوشهر  عضو کانون پیشگامان انرژی و توسعه هستند و از این طریق می‌توان از ظرفیت بالای این کانون، با توجه به حضور گسترده صنایع بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی ایران در استان بوشهر استفاده کرد. 

رییس شورا در این جلسه راهکارهایی درخصوص مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بیان نمودند و لزوم تعهد این صنایع به مناطق پیرامونی را جزو وظایف آنان دانستند و ابراز امیدواری نمودند که #وزیر_نفت نسبت به احقاق حق مردم استان بوشهر در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی اقدام عاجل نمایند.

پورکبگانی  ضمن حمایت از کانون و برنامه‌های آن،  خواستار ارتباط دوسویه دیگر مسئولین ارشد استان با کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان شد.

شناسه خبر : 894
تاریخ : 1400/6/28 10:34:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Vab5fR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.