گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر؛ مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی با محوریت «عفاف و حجاب» تا پایان آبان تمدید شد
مهلت شرکت در مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و «بی‌پرده با حجاب» در بوشهر، تا پایان آبان ماه 1402 تمدید شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، بنا بر اعلام دبیرخانه برگزاری مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و «بی‌پرده با حجاب» در بوشهر، مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان آبان ماه 1402 تمدید شد.

این مسابقه که محوریت آن عفاف و حجاب است، با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به طور غیر مستقیم در قالب داستان و رمان، ترویج کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتابهای فاخر با موضوع عفاف و حجاب و شناسایی و تقویت حلقه های مطالعاتی موجود و تشکیل حلقه های مطالعاتی جدید برگزار خواهد شد.

منابع این مسابقه کتاب های «بی‌پرده با حجاب» اثر نعیمه اسلاملو برای قشر نوجوان (12 تا 17 سال) و کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» نوشته محمدعلی حبیب‌اللهیان برای بزرگسال (18 سال به بالا) می باشد که علاقمندان می توانند این کتاب ها را با تخفیف 40 درصد از کتابخانه های عمومی و موسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر استان تهیه کنند.

آزمون این رویداد که پیش از این قرار بود در چهارم آبان ماه برگزار شود، به‌صورت کتبی و حضوری در تاریخ نهم آذر ماه سال جاری در سراسر استان برگزار خواهد شد که مکان های برگزاری آزمون، اطلاع رسانی می شود.

برای این مسابقه بیش از 1 میلیارد ریال هدایای نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است که در بخش بزرگسال به‌ترتیب به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی 50 میلیون ریال، 40 میلیون ریال و 30 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و در بخش نوجوان نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب 30 میلیون ریال، 25 میلیون ریال و 20 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

همچنین به قید قرعه به افرادی که بالای 70 امتیاز بگیرند، جوایزی شامل کمک‌هزینه به عتبات عالیات، نیم‌سکه بهار آزادی، دوچرخه، تب‌لت، لب‌تاپ و ساعت هوشمند اهداء خواهد شد و به افرادی که نمرات بالای 50 نیز کسب کنند، باز هم به قید قرعه، 10 عدد کارت هدیه 5 میلیون ریالی، 10 عدد کارت هدیه 3 میلیون ریالی و 10 عدد کارت هدیه 2 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت. همچنین به حلقۀ مطالعاتی برتر نیز 100 میلیون ریال کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اعطاء خواهد شد.

علاقمندان از طریق لینک yun.ir/bushehrpl می توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

شناسه خبر : 11601
تاریخ : 1402/7/17 19:24:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/keLggm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرهنگ کتابخوانی #عفاف و حجاب #مسابقه #کتاب #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • فاطمه
    11 ماه قبل

    سلام چطوری ثبت نام کنیم، رو لینک می زنیم باز نمیشه