گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
با همت خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت؛ بخش داخلی زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه بازسازی شد
سرپرستار بخش داخلی زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: به همت خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال به‌طور کامل بازسازی شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه؛ فاطمه خرم‌آبادی اظهار داشت: با توجه به قدمت بیمارستان و فرسوده بودن زیرساخت‌ها و وجود مشکلات فراوان در اغلب بخش‌های درمانی، جهت رفاه حال بیماران و سایر مراجعین با کمک خیر حوزه درمان، بازسازی کامل این بخش شامل فاضلاب، کف، دیوارها، سقف و ... در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بازگشایی و افتتاح این بخش هستیم.

وی ضمن قدردانی که زحمات خیرین حوزه سلامت ادامه داد: امیدواریم که با خدمت‌رسانی بهینه در محیطی امن و پاکیزه شاهد ارتقاء رضایتمندی همشهریان عزیز باشیم.

سرپرستار بخش داخلی زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته بخش‌های دیالیز، زایشگاه، اورژانس، آی.سی.یو، جراحی زنان و داخلی جراحی مردان نیز بازسازی شده بودند و بخش‌های اطفال و نوزادان و اتاق عمل نیز با توجه به مشکلات عدیده‌ای که دارند در اولویت بعدی برای بازسازی می‌باشند.

محمدرضا بهزادی خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت گفت: در عملیات بازسازی این بخش، ضمن رنگ‌آمیزی دیوارها، کف و سقف، سیستم فاضلاب نیز به‌طور کامل تعمیر و به‌روزرسانی شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش امکانات و بهسازی فضا در قسمت‌های مختلف بیمارستان و همچنین با پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولین شهرستانی و استانی امیدواریم شاهد ارائه خدمات تخصصی‌تر و بهتر به همشهریان باشیم.

شناسه خبر : 9964
تاریخ : 1402/5/10 10:48:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/489KFS
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #زنان زایمان #بیمارستان #امیرالمومنین #گناوه #خیر #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.