آخرین اخبار
بازدید بیش از 10هزار نفر مسافر نوروزی از محوطه های عملیاتی بنادر استان بوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی بیش از 10 هزار نفر از مسافر و گردشگر نوروزی از محوطه های عملیاتی بنادر استان بوشهر بازدید کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به جذابیت محوطه های عملیاتی بنادر برای گردشگران و مسافران نوروزی شرایط فراهم شد تا هموطنان بتوانند از این محدوده بازدید کنند.

 

وی بیان کرد: بطور خاص محوطه عملیاتی بندر بوشهر به واسطه تخلیه و بارگیری و همچنین پهلوگیری کشتی های بزرگ از دیرباز به عنوان یکی از جاذبه های اصلی بندر بوشهر در ایام نوروز بوده است.

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این یگان از بدو تعطیلات نوروزی همزمان با طرح گردشگری دریایی با طراحی ساز و کار مناسب سعی کرد بازدیدها از محوطه بندری با نظارت لازم و بدون کمترین وقفه در فعالیت های بندری انجام گیرد.

 

شکیبی نسب افزود: بازدید از محوطه عملیاتی بندر بوشهر همچنین فرصت ارزشمندی است تا مسافران و گردشگران نوروزی فعالیت در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور را از نزدیک نظاره گر باشند.

شناسه خبر : 6660
تاریخ : 1402/1/14 13:27:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5gH06y
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بازدید #گردشگران #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.