گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور از مجتمع گاز پارس جنوبی
جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور امروز (پنجشنبه، ۱۲ مردادماه) از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند و با فعالیت‌های بخش تولید گاز و محصولات جانبی در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور از نزدیک آشنا شدند.

گروه مدیران دستگاه های اجرایی کشور از پالایشگاه دوم پارس جنوبی، میترینگ سایت یک، اسکله های گاز مایع، پالایشگاه فاز ۱۴و ... بازدید کردند.

سجاد خلیلی،معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ، محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس توضیحاتی درباره اقدام‌های انجام‌شده در پارس جنوبی ارائه کردند.

بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور با هدف ارائه پیشرفت کشور در پارس جنوبی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به نصب سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با تکیه بر توان داخلی ظرف ۲۰ ماه اشاره کرد که در آینده‌ای نزدیک با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید
.

همچنین بر اساس تاکید رهبر انقلاب، باید روایت امید در صنعت نفت کشور انجام شود و بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به این روایت در سطح کشور کمک کند.

شناسه خبر : 10020
تاریخ : 1402/5/13 10:04:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/i1G4MR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجتمع گاز #پارس جنوبی #بازدید #پالایشگاه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.