آخرین اخبار
بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی ، اداره بنادر و گمرک استان بوشهر و نشست با مدیران کل این ادارات
رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دادستان مرکز استان بوشهر در نشست با مدیرکل اداره بنادر و کشتیرانی ، مدیرکل گمرکات استان بوشهر و مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی به تعیین تکلیف کالا های رسوبی در انبار ها اشاره کرد و گفت : در چند ماهه اخیر تا کنون بیش از 90 درصد از مجموعه کالاهای رسوبی سنواتی بنادر استان بوشهر ترخیص شده و مابقی آن فرایند ترخیص آنها در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه به سرعت بخشی در خصوص تعیین تکلیف کلیه کالاها در انبار ها اشاره گرد و گفت: به همین منظور هر دو ماه یکبار نشست هایی با دستگاه‌های مرتبط با تعیین تکلیف کالاهایی که در گمرک و بنادر استان بوشهر برگزار می شود تا موجودی انبارها به روز رسانی شود .

مهدی مهرانگیز ضمن اشاره به ورود دادگستری استان و صدور دستورات قضایی در خصوص تعیین تکلیف کالاها در انبار ها افزود: کالاهایی که از خیلی سال ها در بنادر و گمرکات مانده بود با تلاش مدیران استان از جمله مدیرکل بنادر و دریانوردی و ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به ورود حجت الاسلام محسنی اژه ای به عنوان ریاست قوه قضاییه در استان بوشهر و تاکیدات ایشان در خصوص تعیین تکلیف اموال و کالاهای موجود در انبار ها ، گفت : دادگستری استان بوشهربا همکاری مسئولین متولی در تلاش هست تا در بنادر و گمرکات هیچ اموالی باقی نماند و این رویکرد ارزشمند در بنادر استان بوشهر به صورت ویژه دنبال می‎شود.

مهرانگیز افزود: ماندن کالاها در بنادر به دلیل شرایط خاص آب و هوایی بوشهر آسیب هایی دارد که با هدف جلوگیری از تضییع حق مردم و بیت المال باید در روند ترخیص وتعیین تکلیف این کالاها تسریع شود .

شناسه خبر : 12410
تاریخ : 1402/8/24 10:31:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oDJ20X
نویسنده خبر :
X

🔶  الهام هژبری
🔹 روزنامه نگار 

🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

🔹 روزنامه نگار مورد تایید وزارت ارشاد

🔹 عضو صندوق هنر 

🔹  کارشناس مجموعه روانکاوی استاد ابوالقاسم صیادی

🔹 مدیر امور آموزشی موسسه فرهنگی هنری

🔹 متصدی امور قراردادهای حقوقی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tagName: -
position: -
top: -
left: -
right: -
bottom: -
display: -
fontSize: -
fontWeight: -
textAlign: -
color: -
backgroundColor: -
overflow: -
boxSizing: -
transform: -
zIndex: -
w   1005    
h    295.898
 
 
 
 
 

295.898

1005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #دادگستری #اموال تملیکی #بنادر و گمرک #بازدید #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.