گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کارخانه سیمان‌ مند و آهک هیدراته شهرستان دشتی
رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضا در راستای حمایت از تولید و احیا واحد های تولیدی راکد تلاش می کند و در خصوص رفع مشکل آنها اقدام می کند .

مهدی مهرانگیز،رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان‌ مند و آهک هیدراته شهرستان دشتی که از نزدیک در جریان روند اجرای تولید و مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته بود ،گفت: یکی از سیاست های دستگاه قضایی استان حمایت از تولید و اشتغال است که در این راستا ستاد اقتصاد مقاومتی  با هدف رفع مشکلات واحد‌های اقتصادی در دستگاه قضا راه‌اندازی شده و جلسات به صورت مرتب برگزار می‌شود که فعالان اقتصادی و تولید کنندگان می توانند مشکلات حقوقی خود را دراین ستاد مطرح تا رسیدگی های لازم صورت پذیرد .

وی با اشاره به اینکه در سطح استان آمار اشتغال خوبی در این واحد‌های تولیدی وجود دارد گفت : دستگاه قضا در راستای حمایت از تولید و احیا واحد های تولیدی راکد تلاش می کند و در خصوص رفع مشکل آنها اقدامات لازم صورت می دهد .

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه عمده افرادی که در زندان‌های استان حضور دارند به خاطر بیکاری است، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، کارخانه‌ها و واحد‌های اقتصادی زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم کرده‌اند.

وی استفاده از ظرفیت نیرو‌های کار بومی در واحد‌های اقتصادی را امری ارزشمند دانست و گفت: مردم منطقه باید از منافع این واحد‌های صنعتی و تولیدی بهره‌مند شوند.

مهرانگیز رعایت قوانین ومقررات در حوزه فعالیت های اقتصادی و تولیدی را مهم دانست و گفت : اگر کلیه قوانین و مقررات در این زمینه رعایت شود واحدهای تولیدی کمتر دچار مشکلات می شوند.

 وی افزود: واحد های تولیدی  پرداختی به موقع حقوق و مطالبات کارگران  را در دستور کار خود داشته باشند.

علی بحرانی فرماندار دشتی نیز که در این بازدید حضور داشت گفت : اجازه تعطیلی هیچ واحد اقتصادی در شهرستان را نمی‌دهیم و مدیران همواره پیگیر این موضوع هستند.

وی اظهار کرد: در جلسه‌های اقتصادی همواره تاکید داریم از ظرفیت نیرو‌های بومی در واحد‌های اقتصادی استفاده شود.

وی بیان کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان برای بهبود وضعیت اشتغال استفاده می‌کنیم.

 
 
شناسه خبر : 12803
تاریخ : 1402/9/18 05:17:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/SlSGbY
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس‌کل دادگستری #بازدید #کارخانه #سیمان‌ مند #آهک هیدراته #شهرستان دشتی #احیا #واحد های تولیدی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.