آخرین اخبار
بازدید مدیران واحدهای مختلف استانداری بوشهر از فرصت‌های گردشگری مقاومت
مدیران واحدهای مختلف استانداری بوشهر در بازدید از فرصت‌های گردشگری مقاومت زمینه پیشرفت استان را در این عرصه بررسی کردند

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر هدف از این برنامه را آشنایی با هویت ایرانی اسلامی و هویت ملی و منطقه‌ای استان بوشهر دانست.

سید عباس موسوی‌نژاد ارتقا فهم تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان را از دیگر اهداف این برنامه دانست و اظهار داشت: الگوگیری تعالی‌بخش از قهرمانان مقاومت و تداوم این مسیر تاریخ ساز مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی اضافه کرد: در این برنامه ضمن بازدید از محل کنسولگری انگلیس و بافت قدیم بوشهر و تجاوز انگلیسی‌ها به بوشهر و مجاهدت شیخ حسین آل عصفور و سید محمد کازرونی در رهبری و پشتیبانی اقتصادی از قیام مردم بوشهر روایت شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با اشاره به بازدید از مجلسی آل عصفور و مسجد جمعه در بافت تاریخی بوشهر تصریح کرد: در گردشگری مقاومت و پیشرفت پارک و قلعه ریشهر، تجاوز انگلیس به بوشهر و مقابله با احمدخان تنگستانی مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی‌نژاد زیارت امام‌زاده عبدالمهیمن و روایت نهضت مشروطه و قیام علما و مجاهدان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: محل شهادت رئیس علی دلواری سردار مبارزه با انگلیس در تجاوز به بوشهر مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: گردشگری مقاومت در رشد و توسعه اقتصاد گردشگری استان در کنار سایر دیگر ظرفیت‌ها موثر است

شناسه خبر : 4333
تاریخ : 1401/9/11 19:21:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FmEqhS
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #گردشگری #سیدعباس موسوی نژاد #استانداری بوشهر #بازدید #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.