آخرین اخبار
بازدید مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر از کارگاه تولیدی فعال در استان
مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر به همراه معاونین و کارشناسان این اداره کل از شرکت صنایع شیمیایی بوشهر به عنوان یکی از کارگاه های فعال استان بازدید کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ عباس دیری، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر به همراه معاونین و کارشناسان این اداره کل از شرکت صنایع شیمیایی بوشهر به عنوان یکی از کارگاه های فعال استان بازدید کرد.
دیری ضمن دیدار با کارگران، مهندسان و مدیرعامل این شرکت گفت: تامین اجتماعی به عنوان امانت دار کارگران و کارفرمایان خود را در کنار آنان می بیند و نه در مقابل آنان و سیاست ما حمایت و پشتیبانی از تولید است.
وی گفت: همانگونه که امسال توسط مقام معظم رهبری سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، امسال ما بیش از هرسال توان خود را برای پشتیبانی از شرکت ها و رفع مشکلات و موانع آنها در امور تامین اجتماعی قرار داده ایم.
مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر افزود: در همین راستا طرح بخشودگی جرائم تا آخر تیرماه توسط سازمان در سطح کشور اجرا می شود که می تواند گام مهمی در راستای پشتیبانی و حمایت از شرکت ها و کارگاه های تولیدی باشد.
دیری گفت: براساس این بخشنامه کارگاه هایی که جریمه سال 1399 آنها قطعی شده باشد می توانند براساس بخشنامه این طرح از مزایای بخشودگی جریمه های خود استفاده کنند و براساس جدول اقساط بندی آن بدهی های خود را به صورت اقساط بین 12 تا 36 ماه به سازمان پرداخت نمایند.
وی در بخش دیگری از این بازدید گفت: براساس طرح 3070 بخش عظیمی از خدمات سازمان به صورت غیرحضوری انجام می شود که در همین راستان کارفرمایان و کارگران عزیز می توانند بخش عظیمی از خدمات خود را به صورت مجازی انجام دهند.
در این دیدار مهندس حمید راستگو مدیر شرکت صنایع شیمیایی بوشهر ضمن تشکر از مدیرکل تامین اجتماعی و هیات همراه به طرح مشکلات و موانع پیش روی این کارگاه پرداخت و مقرر شد اداره کل تامین اجتماعی بوشهر جهت برطرف کردن این مشکلات نهایت همکاری را داشته باشد.

شناسه خبر : 658
تاریخ : 1400/4/13 12:39:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Wur7EJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.