آخرین اخبار
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از نمایشگاه کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از نمایشگاه کتاب شهرستان دشتستان بازدید کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و هیئت همراه از نمایشگاه کتاب در برازجان که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در دبستان غیر دولتی ادب فارسی برگزار شده است بازدید کردند.

عبدالرحیم افروغ ضمن تشکر از زحمات و فعالیت ارزشمند در حوزه های کتاب و کتاب خوانی، تالیف و روزنامه نگاری این حوزه در این شهرستان، بیان نمود: برگزاری نمایشگاه کتاب یک کار بزرگ فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در نوجوانان و جوانان جامعه بوده و از مدیر دلسوز فرهنگی این نمایشگاه که در جهت برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب اهتمام ویژه ای داشته، تقدیر و تشکر می کنیم.

افروغ حمایت ویژه از ناشران، نویسندگان، و به طور کلی فعالان حوزه کتاب را از مهمترین وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان نمود وافزود: جا دارد مسئولان شهرستان نیز بابرنامه ریزی از فعالان حوزه فرهنگی حمایت کنند.

در ادامه مدیر نمایشگاه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی، گفت: با توجه به پتانسیل‌های بالایی که این شهرستان در زمینه فرهنگ و هنر دارد ازاین رو انتظارداریم مسئولین هم دراین راه حمایت کنند.

حبیب قاسمی در ادامه گزارشی از نمایشگاه بیان کرد و خواستار حمایت بیشتر ادارات فرهنگی جهت استفاده بیشتر علاقمندان به کتاب شد.

شناسه خبر : 4444
تاریخ : 1401/9/19 10:35:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KXa6Qr
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بازدید #مدیر کل #فرهنگ و ارشاد اسلامی #عبدالرحیم افروغ #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.