گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده از مجتمع گاز پارس جنوبی
زینب قیصری،مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده، زهرا حسین زاده، مشاور امور زنان و خانواده شرکت ملی گاز، معصومه زمانی، مشاور امور زنان و خانواده شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفری دو روزه از مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، زینب قیصری ، مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در بدو ورود به پارس جنوبی از پایانه های صادراتی پتروشیمی پارس جنوبی بازدید و از نزدیک با روند فعالیت این پایانه آشنا شد.


قیصری، مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده و هیئت همراه در ادامه از استراحتگاه کارکنان و بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید و از نزدیک قسمت های مختلف ورزشی، رفاهی و اتاق‌های کارکنان مستقر در این استراحتگاه را مورد بررسی قرار داد.


مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده و هیئت همراه در ادامه حضور خود در پارس جنوبی، جهت حضور در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی سراسری بانوان زیر 25 سال شرکت ملی نفت ایران به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حضور یافت.


نشست با بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی و بررسی مسائل و مشکلات مهم بانوان پرتلاش این مجموعه بزرگ گازی کشور از دیگر برنامه های دومین روز از سفر زینب قیصری،مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده و هیئت همراه می‌باشد.

شناسه خبر : 4896
تاریخ : 1401/10/11 03:59:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/txGDoI
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مشاوروزیرنفت #امور زنان وخانواده #زینب قیصری #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.