گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر شمالی استان بوشهر/ توسعه بنادر گناوه، دیلم و ریگ با اجرا طرح جامع
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی روز دوشنبه همراه با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از بنادر گناوه، دیلم و ریگ بازدید کر د

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در این بازدید اظهار کرد: این بنادر از بنادر مهم تجاری کشور هستند و توسعه آنها  در اولویت سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

وی بیان کرد: توسعه این بنادر براساس طرح جامع در سه بازه زمانی پنج ساله پیش بینی شده است که پس از اتمام مطالعات برنامه های پنح سال نخست طرح یاد شده عملیاتی خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: پروژه های مدنظر قرار گرفته در راستای رونق معیشت مرزنشینان و همچنین امکان نقش آفرینی بیشتر بندرنشینان گناوه، دیلم و ریگ در تجارت منطقه ای  است که با حساسیت ویژه ای دنبال می شوند.

وی یادآور شد: بنادر شمالی استان بوشهر از ظرفیت بالایی در حوزه تجارت و دریانوردی برخوردار است که به فراخور این ظرفیت باید زمینه برای توسعه فعالیت ها در این بنادر فراهم شود.

شکیبی نسب عنوان کرد: در بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ظرفیت های این بنادر مورد بررسی قرار گرفت و همچنین راهکارهایی جهت توسعه زیرساخت های بنادر شمالی و همچنین بنادر جنوبی استان بوشهر ارائه شد.

مجید علی نازی در ادامه این بازدید با فرماندار گناوه دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت این بندر قرار گرفت.

در این نشست تعاملی طرح های سازمان بنادر برای بندر گناوه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

شناسه خبر : 2304
تاریخ : 1401/4/14 07:53:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DP7hgD
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سازمان بنادر و دریانوردی بوشهر #مدیرکل بنادر و دریانوردی #بنادر گناوه، دیلم و ریگ #محمد شکیبی نسب #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.