گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید معاون عمرانی استانداری بوشهر از کشتی رستوران رویای دریا
محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر در حاشیه افتتاح رستوران اداره کل بنادر و دریانوردی از کشتی رستوران رویای دریا بازدید کرد.

در این بازدید رستمیان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان، رشد و توسعه گردشگری دریایی را امری ضروری برای استان بر شمرد و انجام اقدامات لازم در این خصوص را خواستار شد.
رستمیان افزود: استان بوشهر بعنوان یک استان ساحلی سالانه پذیرای حجم زیادی از مسافران و گردشگران می‌باشد که به منظور استفاده از دریا به استان سفر می‌کنند، لذا توسعه و رشد حوزه گردشگری دریایی امری لازم و حیاتی برای استان می‌باشد.
وی اضافه کرد: بدون شک هرگونه اقدام در رشد و ارتقاع سطح  این حوزه مشول حمایتهای مجموعه استانداری نیز خواهد بود و ما از آن حمایت می‌کنیم.
گفتنی است، در ادامه این بازدید محمد شکیبی نسب سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به بیان گزارش و تشریح اقدامات انجام شده این اداره کل در طرح تسهیل گردشگری دریایی پرداخت.

شناسه خبر : 1699
تاریخ : 1401/1/9 16:24:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/f4c5yO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استانداری #استان بوشهر #محمد هادی رستمیان #رستوران رویای دریا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.