گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بازدید معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از مراکز فرهنگی تنگستان
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور در شهرستان تنگستان و شهر اهرم ضمن بازدید از برخی مراکز فرهنگی این شهرستان، با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به همراه تنی چند از کارشناسان این اداره کل به اهرم سفر کرده و ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، با کارکانان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

وحید حیدری در این دیدار با اشاره به موسسات، کانون های تبلیغاتی، کانون های فرهنگی و هنری، چاپخانه ها و موسسات قرآنی استان بوشهر که از این اداره کل محوز گرفته اند، تصریح کرد: برخی از این مراکز علیرغم اخذ مجوز به حال خود رها شده و با مجموعه ارشاد فاصله گرفته اند که لازم است بابرنامه ریزی های لازم و نیز بازدید های مکرر ماهیانه، فعالیت هایشان را سر و سامان داد چراکه این موسسات و کانون ها مجوز گرفته اند تا برای مردم فعالیت کنند و رکودشان باعث آسیب است.

محمدعلی بهزادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان نیز در این نشست نیز گزارشی از روند فعالیت های موسسات فرهنگی و قرآنی و نیز کانون های زیرمجموعه را ارائه نمود و سپس کارکنان این اداره به بیان مشکلات و مسائل حوزه کاری خود پرداختند.

پس از این نشست، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به اتفاق کارشناسان این اداره کل، با حضور در کانون تبلیغاتی قاصدک لیان، چاپخانه زنده بودی، موسسان قرآنی ابراهیم خلیل الله (ع) ، حکمت اهرم و نیز دفتر هفته نامه بیرمی، از نزدیک با شرایط و وضعیت این مراکز آشنا شدند.

شناسه خبر : 4221
تاریخ : 1401/9/5 05:47:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/r1hUen
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #بازدید #معاون فرهنگی #وحید حیدری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.