آخرین اخبار
بازدید میدانی مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از بنگاه تولیدی در شهرستان کنگان
مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و دیگر مسئولین دستگاههای اجرایی ازیک واحد صنعتی در زمینه تولید انواع سازه های فلزی و استراکچر در شهرستان کنگان بازدید میدانی نمودند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی به با حضور مدیران مربوطه به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات تولید کنندگان ، از شرکت کیان سازه با ظرفیت سالیانه 4000 تن با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان به همراه اشتغال 70 نفر در شهرستان کنگان بازدید کردند .

صفوی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: طبق وضعیت موجود تا کنون 43 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 3هزارو 55 میلیارد ریال با اشتغال 852 نفر در شهرستان کنگان صادر شده است. 

گفتنی است این برنامه در راستای اقدامات سفر کاروان خدمت دولت سیزدهم با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهرجهت بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم در  شهرستان کنگان انجام گرفت.

شناسه خبر : 13605
تاریخ : 1402/11/8 05:52:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VzdbYf
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیر کل صمت #بازدید میدانی #بنگاه تولیدی #شهرستان کنگان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.