آخرین اخبار
بازدیدرئیس کل دادگستری استان بوشهر از پنجمین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع
مهدی مهرانگیز با بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از نزدیک با روند ارائه محصولات و بسته بندی‌های مختلف فروش خرما یکی از مهمترین محصولات کشاورزی این استان آشنا شد

وی برگزاری این نمایشگاه ها و جشنواره ها را جهت ارتقای سطح تولید و فروش از لحاظ کیفی و کمی بسیار مهم دانست و گفت : با همفکری ها و تبادل دانش که در این نمایشگاه ها صورت می گیرد می توان سطح تولید و حتی فروش بهتر را بالا برد که در این راستا نیز می توان به صورت علمی از شرکت های دانش بنیان در کلیه مراحل تولید تا فروش محصولات استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در غرفه ها مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک مورد استماع قرار داد و گفت : یکی از سیاست های دستگاه قضایی حمایت از تولید است که دادگستری استان بوشهر این آمادگی را دارد که با حمایت حقوقی خود در راستای قانون در کنار تولید کنندگان و کسب و کارها و فعالان اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال باشد که به همین منظور در دادگستری استان ستاد اقتصاد مقاومتی جهت رسیدگی به مشکلات حقوقی و حمایت قضایی وجود دارد که مراجعان می توانند مسائل و مشکلات خود را در این ستاد مطرح کنند.

این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت از 14 استان به مدت 3 روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود و از معتبرترین شرکت‌های داخلی از استان‌هایی، چون بوشهر، تبریز، مشهد، فارس، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه، البرز، یزد، اصفهان، قزوین، تهران و خوزستان محصولات خود را عرضه می‌کنند که این نمایشگاه زمینه‌های فرآورده‌های خرمایی، ماشین آلات تخصصی غذایی، دانش بنیان، چاپ وبسته بندی، صادرات و بازرگانی داخلی، کود و سم و صنایع دستی را در بر می‌گیرد.

شناسه خبر : 12412
تاریخ : 1402/8/24 11:23:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hhTMwp
نویسنده خبر :
X

🔶  الهام هژبری
🔹 روزنامه نگار 

🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

🔹 روزنامه نگار مورد تایید وزارت ارشاد

🔹 عضو صندوق هنر 

🔹  کارشناس مجموعه روانکاوی استاد ابوالقاسم صیادی

🔹 مدیر امور آموزشی موسسه فرهنگی هنری

🔹 متصدی امور قراردادهای حقوقی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tagName: -
position: -
top: -
left: -
right: -
bottom: -
display: -
fontSize: -
fontWeight: -
textAlign: -
color: -
backgroundColor: -
overflow: -
boxSizing: -
transform: -
zIndex: -
w   1005    
h    295.898
 
 
 
 
 

295.898

1005

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #دادگستری #خرما #نمایشگاه بین المللی #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.