آخرین اخبار
بازگشت به زندگی؛ عملیات موفقیت احیا قلبی آقای ۶۵ ساله و حضور دلسوزانه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اورژانس
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر گفت: روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه سال جاری، همزمان با بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از اورژانس استان، تلفن ۱۱۵ به صدا در آمد و درخواست امداد برای یک مرد ۶۵ ساله به ما اطلاع داده شد.

دکتر سید حسین موسوی ادامه داد: در این بازدید میدانی، که عملکرد اورژانس پایش می‌شد، آمبولانس با آژیر برای بیمار بدحال اعزام شد و آن مسئول از نزدیک شاهد حساسیت و حرفه‌ایی ماموریت‌های اورژانس بودند.
رئیس اورژانس  بوشهر اظهار کرد: بازدید از ستاد بحران دانشگاه و ستاد هدایت بیماران هنوز تمام نشده بود که تکنسین‌های توانمند اورژانس با برگه تأیید احیای موفق از ماموریت برگشتند.
وی بیان کرد: امروز با افتخار و سربلندی اعلام می‌کنم  به لطف تلاش و حرفه‌ایی تیم اورژانس، مرد ۶۵ ساله با موفقیت احیا شد و به زندگی بازگشت، این نشان دهنده عملکرد برتر و تلاش بی‌وقفه تیم اورژانس استان است. این تجربه نشان می‌دهد که هر ثانیه مهم است و هر لحظه می‌تواند فرصتی برای نجات جان باشد.
دکتر موسوی گفت: ما با افتخار خدمات اورژانسی خود را به مردم استان ارائه می‌دهیم و به همه‌ی اعضای تیم اورژانس تبریک می‌گویم. این موفقیت نشان از تلاش و تسلیم‌ناپذیری تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی برای حفظ جان و امنیت مردم است.
دکتر اکرم فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه هیات همراه از روند عملکرد اورژانس و وضعیت ساختمان ها نیز بازدید داشتند. در این بازدید دکتر سید حسین موسوی تیم بازدید کننده را همراهی کردند.
در روند این بازدید دکتر فرهادی و تیم همراه در جریان نیازهای اورژانس قرار گرفته و توضیح اینکه طبق برنامه پیش بینی شده از ابتدای سال 1403 برنامه جدی برای ساخت ساختمان ستاد مرکزی و مدیریت فوریتهای پزشکی آغاز خواهد شد.

شناسه خبر : 13854
تاریخ : 1402/11/21 10:12:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/93GL54
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #احیا قلبی #اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر #دانشگاه علوم پزشکی #اورژانس #بازگشت به زندگی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.