گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
باید بهترین خدمات به مردم ارائه شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: باید بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

دکتر حسن ملکی زاده در نشست با اعضای هیئت‌رئیسه و روسای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی سراسر استان بوشهر اظهار داشت: مسئولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سراسر استان بوشهر باید تمام همت خود را به ارائه خدمت به مردم قرار دهند.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی خادم الرضا (ع) و رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه ایران، دکتر مالک رحیمی استاندار جوان آذربایجان و همراهان آن‌ها از سپاه و ارتش را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبری معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی افزود: همه مسئولین مادامی که در کسوت مدیریت قرار دارند باید زمینه ارائه بهترین خدمات به مردم را فراهم کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه بعد از شهادت رئیس‌جمهور و دیگر شهدای خدمت، انسجام ملی در جامعه پررنگ شد و همه در تشییع‌ها به‌صورت حماسی حضور پیدا کردند اضافه کرد: باید بهتر از گذشته با همدلی و اتحاد به ارائه خدمات به مردم بپردازیم.

دکتر ملکی زاده افزود: شهادت رئیس‌جمهور انقلابی و مردمی کشورمان فضای وحدت را در کشور گسترانید، زیرا شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز را نمی‌شناخت و لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد، بنابراین ما نیز که منتسبان دولت ایشان هستیم باید همت خود را بیشتر کنیم.

وی با تأکید بر تداوم تلاش‌های مستمر اظهار داشت: وظایف و مسئولیت‌هایی بر دوش ما مسئولین حوزه سلامت است و ارائه بهترین خدمات به مردم، حقی است که مردم بر ما دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: در مسیر ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم به‌عنوان وظیفه انسانی و سازمانی بر استفاده حداکثری از پتانسیل‌های موجود انتظار نظارت کامل از مدیران حوزه سلامت را داریم.

دکتر مراد علی فولادوند معاون آموزش، دکتر اکرم فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر نادر شکیب آزاد معاون درمان، امید محمد نژاد مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، محمود میر حاجی مدیر حراست، احمد آخوندی سرپرست مدیریت منابع انسانی، حمزه اندرخورند مدیر امور مالی و دکتر حبیب عمرانی خود مدیر اقتصاد در درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست حضور داشتند.

شناسه خبر : 15566
تاریخ : 1403/3/8 15:05:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/umKf4a
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشگاه #علوم پزشکی #خدمات #حسن ملکی زاده #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.